Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt för att leta kattbebisar, nå?
Svar
3
· Visningar
2 393
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag har tagit över en av stallets katter, eftersom hon inte kom överens med den andra stallkatten. Det kommer alltså att vara en...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: kem
·
Övr. Katt Kattskrällena har öppnat en fönsterhasp och hoppat ut, det är ju för tusan nästan andra våningen :eek: Hur fasen lyckas de?? Ska...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Detta är Sigge :love: Och nu ligger han här på mitt lår och vilar så sött. Fy vad jag älskar katten redan :love: 2 3
Svar
41
· Visningar
2 537
Senast: _isdroppe_
·
C
Övr. Katt Snälla snälla, nån måste kunna ge mig råd! Jag har en vanligtvis lugn och fin perserhane (kastrerad) på ca 1½ år. Inga problem så...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: mandalaki
·
P
Övr. Katt Hej, Hur många katter tycker ni att man kan låta bo på sin gård utan att det blir "djurplågeri"? Vi har gård och katterna som bor här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 150
Senast: svensdotter
·
Z
Övr. Katt Har ett problem med min tolv veckor gamla kattunge. Har haft henne i en två veckor nu, utan problem förutom en sak: Maten. När hon...
Svar
7
· Visningar
1 321
Senast: Zamba
·
Övr. Katt http://i4.photobucket.com/albums/y106/level2/kamikaTze/P1010008.jpg min katt har inga ben ;) michelle påstår att hon är ett pennskrin :D
Svar
15
· Visningar
1 160
Senast: cili
·
Övr. Katt Ena katten blev plötsligt lös i magen. Inte rännskita, men betydligt lösare än vanligt och jag grubblade som sjutton för det fanns...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: mandalaki
·
B
Övr. Katt Vi har fått spader på att våra katter lekt ut kattsanden ur lådorna. Eftersom avloppet på toan blev fullt med kattsand blev vi såklart...
Svar
10
· Visningar
10 073
Senast: Busig
·
Övr. Katt Mina föräldrars katt har nyligen dött, och nu vill de gärna skaffa en ny. De bor på landet och är nyligen pensionerade. Första tanken... 2
Svar
20
· Visningar
1 597
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Hej. För några år sedann köpte jag en jätte söt liten honkatt. Hon bodde på en gård med sin bror, en hund och massa hästar ute i...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Helen Thelin
·
M
Övr. Katt Hej jag har en norsk skogkatt som ska paras nästa år. Det jag undrar är om det brukar fungera bra att behålla en honkattunge så att hon...
Svar
4
· Visningar
3 910
Senast: Vira
·
C
Övr. Katt Vänder mej till er som kan det här med katter. För lite mer än 1 månad sedan så blev jag tvungen att ta bort min hund. För att katten...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: ConfettiCavat
·
K
Övr. Katt Drar hankatter någonsin hem möss och fåglar till hushållet, eller är det förbehållet honkatter? Av alla jag haft genom åren, och alla...
Svar
12
· Visningar
1 116
Senast: MrsScabtree
·
T
Övr. Katt Här följer resultatet på att lämna min kamera i handen på Aura, planen var att hon skulle ta kort på mig och hästen. Men när jag kommer...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: palle
·
V
Övr. Katt och jag vet inte vad jag ska göra, alls ... överhuvudtaget. Har tre katter (Nisse - N, Pipen - P och Cleo -C) Fram tills December...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: i-sack
·
S
Övr. Katt Min ena Birma har haft tre täta löpningar sedan hon löpte för första gången då 16 månader gammal. Hon löper ungefär tre dagar och är så...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: scarlet95
·
C
Övr. Katt Jag undrar en sak. Jag har en han katt på 1½ år. Han är kastrerad. Men nu när jag har en liten kattfröken på 5 månader så försöker...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt hur svårt är det egentligen å hitta ett nytt hem till en 1 årig hankatt okastrerad? jag tänker inte tala om vems katt men det är på...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022