Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hämtade en halvperser unge igår och undrar följande.. hur lång tid brukar det ta innan de känner sig hemma. Jag har varit hemma hos...
Svar
9
· Visningar
898
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Är det någon som kan hjälpa mig och tala om vilken färg min kisse har? :p Lillkissen Söttassen Och vilken pälslängd har hon...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Salama
·
Övr. Katt Sambon och jag har en katt som är innekatt i vår lägenhet. Vi har alltid tyckt att hon är en rätt så stabil och framförallt väldigt...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Våran ena kisse(norsk skogskatt/bondkatt) blev rädd för dammsugaren för ett år sedan och fick för sig att hoppa ut genom fönstret på 3:e... 2
Svar
27
· Visningar
2 107
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt var hos veterinären med sessan idag. Hon är väldigt sjuk men vi vet inte vad det är. Vetten trodde det var levern då hon var gul under...
Svar
14
· Visningar
1 551
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Hur ofta ska man egentligen avmaska innekatter?och med vad?Drontal?:confused:
Svar
8
· Visningar
6 564
Senast: tgd
·
Övr. Katt Vilken ras skulle du rekomendera/föreslå? och varför? Den skall vara innekatt, långhårig
Svar
14
· Visningar
1 158
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt På torsdag ska min lilla älskade omplacering få somna in för gott och vandra vidare dit jag inte kan följa henne. :cry: Jag har fått tag...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: Mia_R
·
A
Övr. Katt Min katt födde sina kattungar igår! Ursöta och allt gick bra. Min tanke är att hon bara ska få bli mamma en gång. Hur länge ska man...
Svar
2
· Visningar
1 178
Senast: allfunderaren
·
Övr. Katt Undrar vart man kan hitta ett uppfödarregister med svenska/nordiska uppfödare helst alla som finns och/eller uppdelat efter ras. Eller i...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Sol
·
Övr. Katt hur märker man på en katt om den har kattpest?
Svar
13
· Visningar
1 767
Senast: Smurfoff
·
A
Övr. Katt Hej ! En av mina katter ska snart bli mamma :) :) Undrar bara vad man behöver tänka på med kattungarna och saker man behöver. Nån...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: storeskog
·
Övr. Katt Hur ser man om det är en hona eller hane? Jag tror att det är tre hanar och två honor jag har, för hanarna har liksom större könsorgan...
Svar
4
· Visningar
1 299
·
B
Övr. Katt hej jag undrar bara hur många katter ni har jag har ungefär 7:rofl:
Svar
16
· Visningar
1 052
Senast: Sastra
·
M
Övr. Katt :banana: Idag ska vi ä n t l i g e n hämta LINUS!! :banana: Bara Charlie är snäll med honom... :( Han har blivit MKT lugnare nu sen...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Minime
·
Övr. Katt Är det sant att man INTE ska ha klumpbildande till kattungar ? Läste att klumparna kan fastna både här och där..tex: nosen, munnen osv...
Svar
6
· Visningar
1 819
·
Övr. Katt För ett årsedan hittade vi en låda utan för stallet. Vi öppnade lådan och hittade 3 katt ungar. Det fanns en lapp med i lådan där det...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: rostad
·
L
Övr. Katt En granne till mig har en honkatt som jag för två veckor sen hittade i mitt garage med en unge. Den kunde redan då gå om än ostadigt...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: listener
·
Övr. Katt Någon som vet?? Ett hundår är ju sju människoår, finns det liknande för katter? :banana:
Svar
3
· Visningar
2 525
Senast: listener
·
Övr. Katt min katt sessan sover hela tiden..hon årkar knappt röra sig och hon äter väldigt lite. hon ligger i soffan hela dagarna och även på...
Svar
12
· Visningar
3 862
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?