Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt igen... men jaja här är hon, världens underbaraste katt :D :love:
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Tviggy1081
·
Y
Övr. Katt Katten (hankastrat) kommer allt oftare ut ur toan med kissfläckar i pälsen där bak. Han tvättar bort det efter ett tag, efter att ha...
Svar
6
· Visningar
6 108
Senast: adore
·
C
Övr. Katt Jag har två katter, en hona och en hane. Efter att jag kastrerade honan för ett par månader sedan har hon gått upp en hel del i vikt...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt ...när hon blir stor? Ni som kan kattfärger...är lite nyfiken på hur Kajsa komemr se ut när hon blir större. Ändras färgerna från att...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: gadriel
·
Övr. Katt Hur bantar jag min lätt överviktiga hankatt på rätt sätt? Jag har inte möjlighet eller lust att själv koka ihop avancerade maträtter åt... 2
Svar
38
· Visningar
2 473
Senast: Houdinie
·
G
Övr. Katt Hur lång tid går en katt dräktig?
Svar
5
· Visningar
811
Senast: MissFideli
·
V
Övr. Katt jag har precis skaffat mig en egen etta. saknar min katt som numera bor hemma hos mamma och är så sugen på att skaffa en igen. men är...
Svar
11
· Visningar
1 747
Senast: Vim
·
Övr. Katt Det blir tyvärr inte så att mammakatten Mojja kan stanna kvar här pga slagsmål med våra andra katter :cry: Fast Frode och hans...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: pippi27
·
M
Övr. Katt hej! jag undrar vilket torrfoder ni rekomenderar och som katterna gillar, UTAN att det ska kosta för mycket... /jessica 2
Svar
26
· Visningar
2 587
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Tänk grannen har inte tagit in sin katt ännu. Och den som flyr så fort det smäller:crazy: Var upp med katten och ringde på men hon...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: nemi_baby
·
Övr. Katt Nu börjar jag bli skraj på riktigt! Tänk om katten tar en smitta:confused: d fågel??? Även om de bara leker med fågeln kan de ju bli... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 689
Senast: nemi_baby
·
K
Övr. Katt Kan katter få självsprickor? Mina gullungar får jättetorra trampdynor. Antar att det är rätt vanligt. Men kan de få självsprickor...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: SannaQ
·
Övr. Katt Någon här som var på Ljungbyutställningen i lördags?????:bump:
Svar
4
· Visningar
703
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Är det någon som vet om katter måste vara idmärkta för att få försäkras i Folksam ? Grejjen är denna, sitter och skulle hjälpa en kompis...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Mynta2
·
D
Svar
7
· Visningar
928
Senast: tantor
·
Övr. Katt vår katt sessan är dräktig. hon har nyss fyllt ett år och är ute väldigt mycket. hennes spenar är svullna och stora och det ser ut som...
Svar
14
· Visningar
3 128
Senast: Smurfoff
·
Övr. Katt Nu är jag förvirrad. Min kompis tog med mina två katter till vet. hösten -04, för vaccination då jag fick förhiner. Grundvaccinerade...
Svar
9
· Visningar
5 864
·
A
Övr. Katt I januari i år avmaskade jag alla mina 4 katter med Axilur. Alla katterna är både ute och inne så de tar säkert en hel del möss och...
Svar
4
· Visningar
1 304
·
T
Övr. Katt Hej hej! Måste bara berätta hur bra det gått med min lille Algot som jag berättade om tidigare.. Äntligen springer han runt här...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: tess444
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?