Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hej hej! Måste bara berätta hur bra det gått med min lille Algot som jag berättade om tidigare.. Äntligen springer han runt här...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: tess444
·
I
Övr. Katt Nu har min älskade kisse vart borta sen i feberuari och dom senaste veckorna har ingen sett skymmten av honom han är borta. Men vi ska...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Har ni några roliga bilder på era hundar?:)
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Ickapeltz
·
G
Övr. Katt Min katt har hängmade!!Någon som vet hut man får bort den? Vissa säger att det är en kastratmage, att vissa hanar får så när de...
Svar
11
· Visningar
2 424
Senast: Sastra
·
Å
Övr. Katt Min ena katta har blivit stark överkänslig mot fästingar vilket leder till att hon svullnar upp något extremt och kliar sig sönder och...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Här kommer lite ögongodis på busiga kattungar... :love: http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id2192855.html Betty...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: palle
·
O
Övr. Katt Vad tycker ni om min lilla kisse Lillebror (han e 12 år ;) ) http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id76258_page0.html Han gillar...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: palle
·
Övr. Katt De här e mina goa sötnosarm, Wiggo (grå), Figge (vit/brun) och Wilma (orange) :love: Dock har dom lite underliga intressen :smirk...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hon gosar med telefonen när hon hör min röst! :love: Jag flyttade för snart 2 år sedan. Och kunde tyvärr inte ta med kissen, så hon...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: kopparberg
·
Övr. Katt Den 23:e maj flyttar Agnes och Kajsa hem till mig! Längtar så himla mycket! Agnes är blandning mellan skogkatt och siames men ser...
Svar
10
· Visningar
922
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Katten är MAX 1 år, rödtabby och hona (huskatt troligast). Den satt i skogsbrynet vid min hundrastplats, verkar inte rädd utan mera... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 018
Senast: Mynta2
·
L
Övr. Katt Kolla in dessa bilderna på min kisse...han är så cool! Hoppa efter studsbollen är hur kul som hellst tydligen... 2
Svar
33
· Visningar
2 481
Senast: domino
·
P
Övr. Katt Hur reagerar era katter på kattmynta och vad tycker ni om det? Jag fick en leksaksmus med kattmynta i för ett tag sen som jag provade...
Svar
4
· Visningar
3 775
Senast: Ickapeltz
·
Övr. Katt Ååh! Mitt lilla skräp var så sött imorse :love: Vi har en blomspruta med citronvatten i, som vi brukar använda o spruta på...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt Hej hej. Ni vars katter inte har fri tillgång till mat! Hur ofta och vilken tid får era katter mat?! Min katt får tre ggr om...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Hur gamla är era katter? Vad är det äldsta ni har hört att en katt blivit? Alltså inte "läste jag i Guiness rekordbok" utan katter ni... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 110
Övr. Katt Min ena kattgubbe verkar ha lite känslig mage. Nån gång i månaden händer det att han får förstoppning eller bli jättehård i magen. Man...
Svar
5
· Visningar
4 521
Senast: loveponies
·
Övr. Katt ... när den här ligger och ser gullig ut precis vid ytterdörren...
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: Ellen85
·
O
Övr. Katt Jag har två katter, syskon, norska skogskatter på 12 år. Här är bilder på en av dom som är lite speciell, han gillar att kramas och...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Svalan
·
C
Övr. Katt Vilka problem jag har med mina lilla tiger kille, verkar aldrig få vara bra! I mitten på januari flyttade jag & min sambo till en...
Svar
2
· Visningar
1 304
Senast: cerrox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet