Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Igår kom våra efterlängtadebalinesungar! Fem stycken blev det och Saga, mamman var duktig som alltid. 2
Svar
26
· Visningar
1 938
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Hur ser det ut när en katt har öroninflammation.?? mer än att katten skakar på huvudet o kliar sig. gul brunt i örat.??
Svar
2
· Visningar
2 130
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Katt Nån som testat Furminator? Verkar vara nåt slags rycka-bort-verktyg för underull. Kan tänka mig det funkar, men gör det inte ont...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Nussikan
·
  • Låst
Övr. Katt Jag gillar att ta kort på min katt. MEN han har megaögon och megapupiller så det blir nästan bara vitt... Är det någon här som är bra...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Har bestämt att i framtiden vl jag h en av dessa raser. Är stormförtjust i båda. Men nu vill jag ha all info n harom raserna. Gärna...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: verrdogan
·
V
Övr. Katt Jag vill ju evetually para båda mina prinsessor (dock inte samtidigt) men jag undrar hur man ska få tag på en pojke? Ska man annonsera... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 399
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Katt Hur ska jag avamska min lilla katt .. som är ca 5 månader. Kan man ge den tablet eller ska jag ge den sådan man spruta in i munnen. ??..
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ja, nu har de kommit, för ganska exakt 2 dygn sen. 3 stycken småttingar blev det. Fina och välskapta. Liten svart vit. Ännu... 2
Svar
27
· Visningar
2 072
·
E
Övr. Katt På vägen till min praktikplats så brukar jag ofta se en kattherre sitta nere vid båthamnen i solen. Han ser ut som en gammal slagskämpe...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Hej Har en 3-årig kastrerad hankatt. Han har typ flyttat hemifrån verkar det som. Ända sedan i våras har han varit borta i långa...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Lurris
·
Övr. Katt Tydligen är det folk här som är totalt blinda. Man vägrar tro på att katter kastas ut, att katter överges och dumpas. Hur man så totalt... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 867
Senast: Inte_Ung
·
X
Övr. Katt Hej jag befinner mig i Indien jusst nu och har gjort så ett tag.. har även skaffat mig en katt sen en tid tillbaka... från en av...
Svar
10
· Visningar
1 960
Senast: XSunnyX
·
T
Övr. Katt Hej Jag har precis tagit över en jättefin Main coon flicka (3år) Hon är lite tunn och kräsen . Hon verkar bara äta torrfoder ...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Pettsson
·
S
Övr. Katt Några bilder på Trassels vackra bäbisar, som hunnit bli hela 7 veckor. Bamsingen Sprattjo, även kallad Hornper pga teckningen i...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Sotis
·
V
Övr. Katt Mina söta prinsessor har aldrig varit ifrån varandra i mer än 5 min sen de kom ut från mamma - jag undrar hur det skulle gå om någon av...
Svar
1
· Visningar
679
·
Övr. Katt Vet inte hur jag ska förklara det bättre..:crazy: Min katt får det i samband med fällning och har alltid fått det.. Nu till min...
Svar
19
· Visningar
1 342
S
Övr. Katt Har fått tag i en hel del älgkött och funderat på att göra BARF till kissarna av de sämre bitarna, revbenen t ex. Men jag har ingen...
Svar
1
· Visningar
1 002
·
T
Övr. Katt Undrar om mina katter är överviktiga eller ej:smirk: Ena är blandras av norskskogskatt och bondkatt. Han väger lite över 6 kg:o Han...
Svar
4
· Visningar
1 204
·
M
Övr. Katt Har en katthona på 5 månader. Just nu väger hon 2,3 kilo. Hur mycket till tror ni hon går upp?
Svar
1
· Visningar
613
Senast: jerseyko
·
C
Övr. Katt Och jag som var så orolig för att han skulle vara sjuk på nåt sätt :crazy: Magen är liksom rund som en ballong, jag trodde feta katter...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: lala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka