Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Tänk jag trodde Smilla skulle få fler. Men det räcker gott med de här små. Både mor och barn mår bra.
Svar
9
· Visningar
1 129
Övr. Katt Vilka är symtomen på hjärtfel hos en katt? 2
Svar
24
· Visningar
20 659
Senast: Zody
·
C
Övr. Katt vaknade nyss & såg kattstackaren ligga i sin 'låda' längst ner på sin klätterställning i värsta konstiga ställningen & han bara stirrade...
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: lingonben
·
T
Övr. Katt Är det farligt för katter och äta ärtor/majs/morötter/potatis?
Svar
5
· Visningar
5 398
Senast: Ickapeltz
·
J
Övr. Katt jag har två innekatter. En hona (2år) en hane (snart 1 år) Min honkatt försökte jag omvandla till utekatt i min förra lägenhet men utan...
Svar
2
· Visningar
955
Senast: Jenkoo
·
D
Övr. Katt Med anledning av tråden om den största kissen här är en om den minsta. Min tävlande: 1.8 kg tung en liten slank dam med en...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Gnist
·
Övr. Katt här är min goa hankatt han ligger å vilar efter att ha vart bus dalslands tjockaste ungkatt,
Svar
0
· Visningar
138
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt här är min goa smula hon är Quattros flickvänn hon är väldigt skygg av sig, för där hon kommer från har de vart elaka mot henne å klippt...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Min bebis blir 1 år idag :banana: Bilder från året som gått! GRATTIS Perry! :banana:
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Ämelie
·
Övr. Katt Vad ger ni era katter för sorts foder? Torrfoder eller blötfoder? Någon som ger sin/a katt/katter råfoder såsom kött osv? Jag vet att... 2
Svar
23
· Visningar
2 043
Senast: jerseyko
·
T
Övr. Katt Hej hopp!! Ska nu skaffa en kompis till min kattflicka ,som blev ensam efter att min andra kisse blev påkörd för ett tag sedan :cry...
Svar
11
· Visningar
19 368
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hejhej! Nu börjar jag ju undra vad min katt håller på med... Det är en hane som är 4 år och han kastrerades väldigt tidigt. Han...
Svar
16
· Visningar
6 650
Senast: Zandrah
·
M
Övr. Katt när det dyker upp en ny katt på deras teritorium? Jag har själv aldrig haft katter så jag vet inte så mkt om deras beteenden, men jag...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: maisan
·
L
Övr. Katt jag har en 8 år gammal perser(världens snällaste). men det är tyvärr bara problem med honom. han kom till mig för 4 år sen. jag har...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: banjijamp
·
Övr. Katt http://expressen.se/index.jsp?a=543243&f_page=5#f_comment Alltså jag blir bara så förbannad när jag läste krönikan. 2
Svar
22
· Visningar
1 761
Senast: BIMM
·
M
Övr. Katt I helgen var det kattshow i Reykjavík (nåt som händer bara 2 gånger om året). Det gick helt okey för oss och katterna fick väldigt bra...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Hur funkar det?
Svar
10
· Visningar
2 656
Senast: Cuaifeach
·
M
Övr. Katt hej alla! har pecis skaffat katt...å tänkte bra höra om vilka leksaker ni rekomenderar å vilka se gillar? finns en del å vet inte vad...
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: R8n
·
Övr. Katt Blir det ngn buke-gala i år? Har för mig att det var Snurpe el ngn som höll i den och även om ingen av mina katter "vann" så tyckte jag...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Sotis
·
S
Övr. Katt Det har tidigare diskuterats om tandsjukdomen FORL och ifall den ingår i försäkringen eller ej. Jag trodde den och de flesta andra...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Sotis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka