Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Nu måste jag bara fråga om era katter gör som min tant. Nästan varje gång hon har varit på toa (där hon förövrigt gräver maniskt i...
Svar
15
· Visningar
1 183
Senast: kem
·
Övr. Katt Är det på riktigt??? :smirk: Bianca i joggingställ ser inte så där jätteglad ut tycker jag... 2
Svar
20
· Visningar
3 426
Senast: kem
·
Övr. Katt Min katt fick idag diagnosen epilepsi:( I helgen har hon haft anfall (vi har iaf inte sett några tidigare) Nu ska hon äta medicin...
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Prosit
·
F
Övr. Katt Hur gammal är din katt? Min katt är 9 i år o börjar på hängmage:P
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: LillMumlan
·
C
Övr. Katt jag är så glad, för att nu är han äntligen hemma från djursjukhuset, har legat inne i 9 dagar på 2 omgångar under knappt 2 veckors...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: cerrox
·
D
Övr. Katt hej min ena kattunge låter konstigt när han stressar upp sig.tex letar efter mat eller när man klappar honom.dom har inte öppnat ögonen...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Vill bara visa upp de små gullungarna.
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Här kommer ett gäng bilder på vårtrötta kissar... http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id1902125.html...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Är det någon som ger det till sina katter?? Fungerar det?? Vore kul att höra flers åsikter och erfarenheter... Har själv använt det...
Svar
11
· Visningar
1 877
Senast: Haukur
·
P
Övr. Katt Vi hämtade vår katt från ett djurhem i går. Ca 2 år och skygg för nytt folk. Han dreglade mycket i bilen men var ändå ganska lugn. Väl...
Svar
4
· Visningar
1 466
Senast: PeRosa
·
Övr. Katt Kom igen nu alla med birmor, får jag se lite bilder!!! 2
Svar
37
· Visningar
2 551
Senast: Niki
·
C
Övr. Katt jag undrar just det vad det finns för foder man kan ge till katter för att motverka/lösa urinstenar? katten min ligger nämligen...
Svar
10
· Visningar
1 398
Senast: cerrox
·
M
Övr. Katt ...få visa bäbisen! :love: :love: Först låg han o sov...som vanligt...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: Minime
·
J
Övr. Katt Min ena katt har fått något mjällaktigt i pälsen. Det kliar inte och hon verkar inte ha besvär av det. Tittade hur det såg ut vid huden...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: shattis
·
Övr. Katt Jag har två kattkillar som är sex månader gamla. De håller på med sin tandömsning fortfarande, den ena har dubbla hörntänder uppe sen...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Min mamma ringde för någon dag sedan och sa att deras katt blivit jättemärklig bara över en natt. Hon kryper fram och ligger och...
Svar
1
· Visningar
949
Senast: Sotis
·
M
Övr. Katt Bor hemma hos mina föräladrar denna vecka å tar hand om katterna å hästarna. Nu är det så att dom har en preser som alltid har varit...
Svar
9
· Visningar
3 679
Senast: moonlightgarden
·
A
Övr. Katt Är det någon här som kan ge mig något råd angående min katt och hennes ungar? Ungarna är sju veckor och för någon dag sedan började...
Svar
7
· Visningar
16 328
Senast: _Elin_
·
Övr. Katt Hej! Katten är dålig. Han har sedan i tisdags haft svårt att sätta ner ett bakben. Han har ett litet sår, som inte ser infekterat ut på...
Svar
7
· Visningar
1 824
Senast: bsmx
·
Övr. Katt Hade en tråd om alternativ till katt gräs härom veckan, och fick veta att ljung tydligen är giftigt för katter att äta? stämmer det? hur...
Svar
2
· Visningar
14 528
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka