Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min huskatt som är 15 veckor är både inne och ute, har en låda uppe på toan som hon använde först och gör fortfarande men hon har kommit...
Svar
18
· Visningar
1 417
Senast: Argona
·
Övr. Katt När jag läser här på katt slås jag av det otroliga att katten överhuvudtaget fortfarande finns kvar på jorden:eek: Min mormor... 13 14 15
Svar
281
· Visningar
16 733
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Vad kan det komma sig? I morse verkade min ena katt orolig och nervös och andades snabbt och hårt, som att han var mycket stressad. Det...
Svar
5
· Visningar
17 694
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Igårkväll hann jag precis hem från utställningen (där pappa Frasse gjort utställningscome-back med helt ok resultat) innan Maja bestämt... 2
Svar
36
· Visningar
2 326
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Har två hanar som är utekatter. Och är av rasen bond/huskatt. Har lite problem med vad jag ska ge dom för foder. För den ena är...
Svar
15
· Visningar
1 382
Senast: zulli
·
V
Övr. Katt Vi har skaffat en ny familjemedlem, en 1-årig kastrerd hankatt. Vi hämtade honom i torsdags och han är verkligen jättemysig. Problemet...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Vonkan85
·
Övr. Katt Här ska du få en päls.... (gör det något om den sitter kvar på sorken) Hälsningar Månsan.
Svar
16
· Visningar
1 242
Senast: Cernika
·
Övr. Katt Vilken är den roligaste leksaken, enligt din(a) katt(er)? Min Måns är inte så överdrivet förtjust i sina möss och bollar nuförtiden...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: aiquen
·
Övr. Katt ... för att vara lyckliga. :D Isola spenderar nästan all sin vakna tid här... :love:
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Tassetass
·
T
Övr. Katt :idea: Hej! Jag har funderingar om att starta eget företag. Har sett att det finns hur många hunddagis som helst, men aldrig sett...
Svar
11
· Visningar
4 474
Övr. Katt Våran 1½ åriga kastererade hankatt har kissat inne ända sedan vi köpte honom som kattunge. Detta har skett lite sporadiskt i en stor...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet och har katt som bara får vara inne, vad är det för ras på katten? 2 3
Svar
45
· Visningar
2 882
Senast: Olympus
·
C
Övr. Katt Vi hade tidigare tänkt sätta ett chip på katten eller en tatuering. Pratade med veterinären innan vi skulle boka tid. Tidbokningen blev...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: Zanta
·
Övr. Katt Den ena av mina katter (1-årig hona) har de senaste månaderna börjat någon sorts jaktlek med mig. Vissa gånger när jag går mot henne och...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Min ena stallkatt har nu varit borta i två veckor... :cry: Jag har varit överallt och letat och lockat, förstår inte vad som kan ha... 2
Svar
33
· Visningar
3 245
Senast: movi
·
V
Övr. Katt Tjoho! Var hos vet för att vaccinera pissen idag och då pratade vi om anmaskning. Det finns nu ett medel som man droppar i nacken och...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Vera
·
Övr. Katt Ja nu känner man sig minst sagt ovetande igen. Som somliga av er vet så köpte jag en kattunge i Augusti och att han redan när jag köpte...
Svar
1
· Visningar
1 552
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt En av mina katter har börjat bete sig konstigt. Hon är en bondkatt på snart 3 år. Hon håller till mycket ute i stallet men är även...
Svar
2
· Visningar
2 563
Senast: Darknesss
·
N
Övr. Katt Jag har en katt.. men nu passar jag även en hund. Hundens ägare är bortrest och kommer hem i morgon. Min katt är hundvan och hennes hund...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har problem med grannens katt som ränner här i tid och otid, hankatt som jag tror är kastrerad, men som ändå kommer hit och trakasserar...
Svar
16
· Visningar
3 609
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka