Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad finns det för spärrar till garderobsdörrar? Finns det några som man slipper borra för att få dit? Och var köper man dem - i... 2
Svar
39
· Visningar
5 712
Senast: Carolus
·
M
  • Låst
Övr. Katt Jag har tänkt visa er min fina kattunge men jag fattar inte hur man gör! :confused: Har även skrivit mail till ansvariga på Bukefalos...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: mandalaki
·
L
Övr. Katt Jag och min kära sambo har 2 underbara katter. Dom blev sjuka dagen efter Julafton och började kräkas några timmar efter dom hade ätit...
Svar
7
· Visningar
3 985
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Hon är så vacker min lilla Cronis :love: :love:
Svar
11
· Visningar
1 057
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min sambo har märkt att han får känningar av korthåriga katter min inte av min långhåriga. Nån som vet hur det funkar??
Svar
10
· Visningar
4 484
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min kille har nyss skaffat katt. Hon är två år och väldigt trevlig. Men när det kommer till kloklippningen så är hon inte längre någon... 2
Svar
22
· Visningar
7 389
Senast: Sirisiri
·
S
Övr. Katt "Den perfekta katten".... Hur fin katten än är, så förstår jag inte hur en sån ilsken katt kan premieras så högt i en kattutställning...
Svar
9
· Visningar
1 405
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt En av mina katter har alltid varit lite dålig i magen. Som unge mådde hon fruktansvärt dåligt och hade ett tag sådan diarré att det bara...
Svar
2
· Visningar
1 394
Senast: Vagis
·
Övr. Katt hur mycket kostar *kastrering av honkatt *öronmärkning *vaccination förstår att det är olika, men jag vill bara ha en hum om...
Svar
18
· Visningar
1 375
Senast: jerseyko
·
E
Övr. Katt Hej! I slutet av sommaren tog jag hem en övergiven katt som bott utanför stallet i en lada i drygt två år. För att fatta mig kort...
Svar
7
· Visningar
21 031
Senast: Skjøldur
·
R
Övr. Katt Jag har två hnkatter som är drgt ½ år gammla. Dom var hos vet. iförrgår och blev kastrerade. Allt gick som bra, en av katterna var lite...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: niba
·
R
Övr. Katt Har en hankatt på ca 7-8 månader som börjat kissa i sängen... Ingen annanstans, inte om det ligger kläder på golvet eller på stolar och...
Svar
8
· Visningar
2 467
Senast: kem
·
Övr. Katt I sommras fick jag en katt från en dag till en annan. Antingen skulle han avlivas eller så fick jag ta honom, valet blev rätt lätt... 2
Svar
24
· Visningar
3 723
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min lilla 7-månaders kise har under de senaste veckorna bildat en liten "skinnpåse" precis mellan bakbenen..Det ser kontigt ut när hon...
Svar
4
· Visningar
2 903
Senast: Ickapeltz
·
Övr. Katt Nu är det tre veckor kvar till förlossning, Maja har en övervikt på nästan 20% (och kan fortfarande fara upp och ner i klätterträdet...
Svar
13
· Visningar
1 619
Senast: CurlySue
·
Övr. Katt Är det någon här som haft en katt med tandsten och det blivit problem ? Jag läste på Roslagstulls sida ang tandsten att dom kan få...
Svar
16
· Visningar
3 952
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Mina kissar blev förra året kastrerade, id-märkta och vaccinerade mot hm, i alla fall kattpest plus något mer. Nu ska de tillbaka snart...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi är inte alltid arga på varandra ;) Lite söt kan hon vara också :love: Hon är inte helt obesvärad (:D ) men helt dumt var det inte...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: snurpe
·
A
Övr. Katt Min Frasse 5 månader, kommer och lägger sina leksaker i mitt eller sambons knä när han vill att vi ska kasta i väg ngt, han flyger i väg...
Svar
15
· Visningar
4 239
Senast: Ickapeltz
·
H
Övr. Katt Fler som har katt som vägrar gå ut när det är snö ? Vår katt har varit inne i 6 dagar nu igår kastade jag ut henne (lite luft måste hon... 2
Svar
26
· Visningar
8 267
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka