Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har på något sätt lyckats överleva julhelgen med gran osv trots 9 katter i huset. :crazy: Jag säger bara en sak: Aldrig mera... 2
Svar
36
· Visningar
2 183
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt :) Han är kanonsöt!!!! Var på katthemmet, vars hemsida jag är webmaster för o hämtade honom. Blev kär redan när jag la ut honom på... 2
Svar
23
· Visningar
1 680
Senast: Cheeserica
·
C
Övr. Katt Har en kattunge, hane, på 4 månader som har öronskabb. En bekant tittade på honom och konstaterade det, och rådde mig att rengöra dem...
Svar
15
· Visningar
3 786
Senast: Ickapeltz
·
C
Övr. Katt Nu är det så här att jag har tröttnat på att kissen skvätter ut så mycket sand på golvet när han vart på toa och jag tog och gick till... 2
Svar
33
· Visningar
4 988
Senast: corona
·
A
Övr. Katt Jag kastrerade mina katter i höstas, den äldsta var då 6 år men hon låter ibland fortfarande som en "marskatt" samtidigt som hon bär...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: annkristina
·
H
Övr. Katt Hej! Jag fick nyligen en ny katt, har haft den i en vecka nu. Den är ungefär 3 månader gammal. Kattungen har konstant diarré, jag vet...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: gejsa
·
S
Övr. Katt Nån som vet om det finns? Kan man använda vanliga Clearblue till och med?
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Katt Inte en fråga som är aktuell för mig personligen, mest bara nyfiken på hur det egentligen funkar: Någon som känner till vad...
Svar
6
· Visningar
1 371
Senast: Stoppard
·
Svar
0
· Visningar
150
Senast: milly
·
H
Övr. Katt Min katt har fått ett sår nedanför örat, som hade en sårskorpa, men när jag tittade lite närmre så såg jag att det vara de och var var...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Sotis
·
G
Övr. Katt Hejsan! min mormor har en innekatt på ett år. nu undrar jag om hon ska avmaska den? även om den aldrig ätit råttor/mus? Han är endast...
Svar
13
· Visningar
1 632
·
G
Övr. Katt ja frågan är just den ovan.:smirk: vad kan ni om detta? har hört att man kan få spolmask men inte bandmask..o jag som pussar mina...
Svar
2
· Visningar
2 528
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt http://http://photobucket.com/albums/e309/ickapeltz/ Snälla, Jag vill se bilder på våra underbara brittiska korthårskatter! Min...
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt :) Vad händer i en katts kropp när den kurrar? har förstått att det är mellangärdet som vibrerar eller ngt liknande men varför har bara...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: naturElle
·
S
Övr. Katt Blev så ledsen idag, måste bara skriva av mig lite... :cry: Jag har ett fågelbord ute, nära ett stort äppelträd så att...
Svar
5
· Visningar
1 889
Senast: lie
·
Z
Övr. Katt Min 3-åriga honkatt av "bondtyp" rymde i början av december. Lyckligtvis kom hom hem efter ett par dagar igen. Nu äter hon massor och...
Svar
3
· Visningar
5 600
·
S
Övr. Katt varför min katt(säkert många andra katter) gillar nytvättad tvätt??? Som tex när man bytt till rena sängkläder så ska katten vara...
Svar
10
· Visningar
4 251
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Katt Min lilla hona slickar mig på näsan på morgonen och även på dan om jag gosar med henne :p Hennes tunga är ganska sträv, känns som om...
Svar
13
· Visningar
19 275
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Lite bilder tagna den sista tiden: Så här såg det ut utanför mig när det var som kallast. Balkongen blev som ett extra (kallt) rum... 2
Svar
27
· Visningar
1 525
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Alla som bor i fyrkantens område, dvs Boden, Luleå, Piteå och Älvsbyn - VACCINERA ERA KATTER MOT KATTPEST! Ni kan omöjligt ha missat...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka