Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Är det någon som är duktig på katter här... Jag VET att ingen kan ställa någon diagnos på min kisse, men nån som har några förslag...
Svar
1
· Visningar
1 102
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Är det verkligen sant att "orange" katter alltid är hanar, eller är det en skröna? Alla orange-tigrerade katter jag känner ÄR verkligen... 2
Svar
33
· Visningar
18 385
Senast: Chlo
·
N
Övr. Katt Jag har fortfarande inte 100% koll på färutfall, men jag har ju märkt att här finns en hel del andra som har det... ;) Vad blir det...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: NinaNina
·
A
Övr. Katt Ja, vad händer egentligen då, och varför låter katter så himla olika? Våran Måns spinner overkligt högljutt för det mesta. Det här...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: ang
·
Övr. Katt har troligen men av mina katter. Var inne hos vetrinären onsdag förra veckan och de sa att de trodde det vart det. Har haft problem med...
Svar
8
· Visningar
4 179
Senast: Sol
·
Övr. Katt :( :( :( Kom hem i förmiddags från gårdagens kräftskiva och finner min Katla-skatt dålig :cry: Hon bara kräks och kräks...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: Guatemala
·
Övr. Katt Är det lagom mängd till tre vuxna katter? Hundarna äter ungefär så mycket, men de väger 30 kilo styck och katterna väger väl runt 3 kilo.
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Sol
·
Övr. Katt Det närmar sig för kastrering för min lilla tjej. Problemet jag har nu är att jag har en hankatt hemma oxå, och de här två de leker...
Svar
5
· Visningar
3 336
Senast: amorina
·
P
Övr. Katt Vi har idag fått hem vår andra katt :love: En liten randig pojke, sällskap till Tarzan 3 årig kastrat. Tarzan har inte nån bra...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Vill gärna veta vad färgerna å mina katter heter på "fint" språk ( :p ), gärna även engelska. Och min katt Stinas exeriör, kort/lång...
Svar
6
· Visningar
1 670
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Min gammla pisse som bodde hos mina föräldrar dog idag. Han var 11 år och ganska överviktig Han har varit slö och loj i ca 1,5 vecka...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Finns det något land förutom Norge som man kan ta in unga kattungar från? Alltså som inte har rabies mm? Funderar lite på att... 2
Svar
28
· Visningar
1 694
·
Övr. Katt Skulle bara hem om på lunchen idag o kolla till hästarna o kisen som gick där hemma i väntans dagar... o när jag stod utanför dörren så...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Lejonflickan
·
Svar
3
· Visningar
717
·
A
Övr. Katt att en katt är med ungar? :confused: Finns det något speciellt som gör att man se det på katten? Eller kan man känna på magen...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Ammi_L
·
K
Övr. Katt Min honkatt ("bondkatt") har en tid haft ett öga som runnit väldigt mycket. I ögat ser det inte irriterat ut på något sätt. Idag visade... 2
Svar
22
· Visningar
10 535
Senast: Elftor
·
Övr. Katt http://homepage.ntlworld.com/wilkins/869.jpg
Svar
7
· Visningar
756
Senast: dragonlady
·
Övr. Katt Idag ska jag åka med min kisse till vet. för att röntga frambenet. Han har haft ont i 1½ vecka nu och det blir inte bättre... :( Hoppas...
Svar
6
· Visningar
1 056
·
Övr. Katt Hej på er! Får snart hem två kissungar, och har börjat fundera på vad jag ska ge dom att äta. Förr när jag har haft katt så har de fått... 2
Svar
32
· Visningar
5 570
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Mina katter grundvaccinerades förra året ungefär vid denna tidpunkt. Nu hittar jag inte deras intyg :o I och med flytten så jag har...
Svar
12
· Visningar
1 446
Senast: MissDaisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka