Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi har under ett par veckors tid uppvaktats av en lösdrivarkatt som gärna kelar, är hungrig och absolut vill in! Trots familjens hund...
Svar
7
· Visningar
966
B
Övr. Katt Måste bara få skriva det här... Jag är så orolig så jag håller på att gå isär. Min lilla älskade gammelkatt har nu varit borta i... 2
Svar
22
· Visningar
1 362
Senast: Tviggy1081
·
C
Övr. Katt Nu har Harry vuxit och blivit ca 13 veckor, och hans senaste påhitt är att ligga på dataskärmen, och leka med de hoppande grodorna...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: Wandering_Child
·
Övr. Katt här låg han först idag: http://w1.573.telia.com/~u57304960/bilder/katt_040824/01.jpg...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: sweep
·
Övr. Katt Ja. nu äntligen har jag fått köpt mig en digitalkamera! Så min katter fick vara dom första modellerna :D Här är Rille Igen I sov...
Svar
5
· Visningar
623
·
Övr. Katt Efter mycket tjat och en hel del frukost på sängen har sambon (jag fattar inte hur jag lyckades) gått med på att kissemissarna ska få...
Svar
13
· Visningar
2 164
Senast: dragonlady
·
S
Övr. Katt Kolla in detta! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,523076,00.html Värst av allt tycker jag är att veterinären tror...
Svar
11
· Visningar
1 138
·
Övr. Katt Hej! Min stallkatt ska vaccineras idag så jag har nyss hämtat in honom. Vet. tiden är kl 13 och vi är klara ca. kl 14 då min hund...
Svar
10
· Visningar
10 532
Senast: Xeline
·
D
Övr. Katt Tycker att vår katt tappar så mycket morrhår :confused: Växer det ut nya hela tiden ? Bara i dag har jag hittat två stycken, och...
Svar
2
· Visningar
8 874
Senast: Nettan83
·
K
Övr. Katt Hittade just denna sida www.yttermera.se och kunde inte hålla mig för skratt. OJ, vad mycket man kände igen. :banana: :rofl: :rofl: :D
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Nettan83
·
M
Övr. Katt Brukar ni använda en och samma sked och konservöppnare till katt maten och då har en annan öppnare som ni använder när ni öpnnar andra...
Svar
16
· Visningar
1 620
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Jag och sambon ska åka bort en weekend senare i höst. Vi åker på fredag eftermiddag hemifrån och kommer hem igen sent på söndag kväll...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: aemaria
·
B
Övr. Katt Vi har fått en ny medlem i familjen, en liten kattkille på 11 veckor. Han var jätteduktig i början, då gick han så snällt på lådan men...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Alla kloka bukefalister, hur ska jag göra?? Har ställt upp för en kompis nu och tagit hand om hennes katt medan hon jobbat (praktiserat)...
Svar
10
· Visningar
868
Senast: Paddington
·
Övr. Katt Jag bor jättenärma ett stort koloniområde och nu börjar sommarens katter dyka upp i mina katters matskål.I sommras stod jag ut för då...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Kan man ställa ut dom? För annars är mina två jättefina, men vi har ingen aning om vem som är pappan till nån av dom :p
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu kommer jag på nya saker hela tiden här ;) Som en del kanske har sett får jag hem kattungar snart. vi bor på tredje våningen och ska...
Svar
9
· Visningar
3 382
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag har 6 stycken katter varav 3 är hanar. Kastrerade. En av hanarna är mycket ute och vandrar. Brukar väl komma hem 1-2 gånger i...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Jag håller ju på att delvis övergå till mjukmat åt katterna. De äter Mjau, och vi provar oss igenom smakerna, och det verkar som om...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Får snart hem de efterlängtade kissungarna Svante och Bosse :banana: När kan jag tidigast kastrera dem? :confused: Nån som minns...
Svar
3
· Visningar
663
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka