Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har vi fått en ny familjemedlem. En liten vit kattpojke som kommer från ett katthem. Visst är det underbart att en sån liten individ...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: veronican
·
S
Övr. Katt ..sån HÄR!!! :cool: Någon mer som har en sån? Vad tycker kissarna om den? :) 2 3
Svar
56
· Visningar
2 654
Senast: Sentenced
·
S
Övr. Katt Vad heter färgerna på våra katter? Har fått olika förslag och är osäker.. :confused: Sauron Bild 1 Bild 2 Silver Bild 1...
Svar
3
· Visningar
1 313
·
M
Övr. Katt Hej alla kattälskare. Är det någon som vet när man kan ge en hona p-piller efter att hon fått ungar och hur snabbt de börjar "verka"...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: mannis
·
Övr. Katt En av våra grannar har en katt som driver resternade grannnskap till vansinne. Vi kan inte ha våra katter ute utan att dom får stryk av...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Houdinie
·
E
Övr. Katt Har precis kommit hem från stallet där vi hittade en mager halvdöd kattunge i ett rör.. Förslag hur gör vi försöker förtvivlat få i den...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Elshacera
·
Övr. Katt är torrfoder bätte än burkmat? hur ofta ska man avmaska en katt som får gå ut varje dag? pappas katt (han fick den av mig för några år...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Fick en present av ena stallkatten igår. Mockade i stallet när jag på lång väg hör hur Terri kommer, högt jamandes. Jag frågar ifrån...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Nin
·
Övr. Katt Kan man lära en kattunge det på något sätt :confused: Lillmissen som flyttade in i går är ju en hittekatt, med en mkt ung mamma som...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: farin
·
Övr. Katt Nu har vi skaffat en liten kissebebis! Allt går bra, han är ursöt, går på lådan och är snäll och go! Han verkar dock vara lite kräsen...
Svar
11
· Visningar
1 198
Senast: Sara_S
·
Övr. Katt Har precis kommit tillbaka från veterinären med Abbie. Kraftig dubbelsidig patellaluxation på bakknäna. Ingen avel och antagligen krävs...
Svar
12
· Visningar
1 059
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt Har två katter som har börjat skrika på nätterna. Får mat ganska sent så de bör inte vara hungriga. Då jag får nattsömnen förstörd varje...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Vaccan
·
M
Övr. Katt jag jobbar mitt i stan, på ett härbärge, för hemlösa männikor, de sista månaderna har även en katt hållt till där, och vi som jobbar...
Svar
11
· Visningar
777
Senast: Mithra
·
Övr. Katt Jag arbetar i Sthlm under sommaren och har fått nys om ett helt gäng hemlösa katter som lever under ett dagis här i området. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
1 600
Senast: tirre
·
C
Övr. Katt Den stora dagen är äntligen inne, jag ska åka och hämta Oliver ikväll! :bump: Det känns lite nervöst för det är min första katt men...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Vi har en ganska gammal katt (14 år) som är väldigt mager. Han är dessutom väldigt kräsen och petig med maten. Kattmat tycker han inte...
Svar
3
· Visningar
1 248
Senast: majola
·
I
Övr. Katt alltså,jag har tagit allt i beaktning,med att hon äventuellt protesterar nu,dette är en katt jag nyligen tog över pgr av att hon var...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: miffogreta
·
C
Övr. Katt Bara en liten fundering. Vi brukar borsta vår kise varje dag, ute på balkongen. Han älskar det, inte minst nu när det är så varmt. Lite...
Svar
5
· Visningar
1 028
S
Övr. Katt Kameran är ju framme för det mesta! Men här är gårdagens bilder på dom helt sagolika- Silver och Sauron! :love: :love: :love: :D Klicka...
Svar
4
· Visningar
737
·
J
Övr. Katt Min katt gör så att han sväljer torrfodret utan att tugga, sen när vi är ute på promenad så äter han lite gräs och ca en kvart senare så...
Svar
13
· Visningar
27 188
Senast: scubadiver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka