Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Är det lagom mängd till tre vuxna katter? Hundarna äter ungefär så mycket, men de väger 30 kilo styck och katterna väger väl runt 3 kilo.
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Sol
·
Övr. Katt Det närmar sig för kastrering för min lilla tjej. Problemet jag har nu är att jag har en hankatt hemma oxå, och de här två de leker...
Svar
5
· Visningar
3 328
Senast: amorina
·
P
Övr. Katt Vi har idag fått hem vår andra katt :love: En liten randig pojke, sällskap till Tarzan 3 årig kastrat. Tarzan har inte nån bra...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Vill gärna veta vad färgerna å mina katter heter på "fint" språk ( :p ), gärna även engelska. Och min katt Stinas exeriör, kort/lång...
Svar
6
· Visningar
1 667
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Min gammla pisse som bodde hos mina föräldrar dog idag. Han var 11 år och ganska överviktig Han har varit slö och loj i ca 1,5 vecka...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Finns det något land förutom Norge som man kan ta in unga kattungar från? Alltså som inte har rabies mm? Funderar lite på att... 2
Svar
28
· Visningar
1 688
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Skulle bara hem om på lunchen idag o kolla till hästarna o kisen som gick där hemma i väntans dagar... o när jag stod utanför dörren så...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: Lejonflickan
·
Svar
3
· Visningar
714
·
A
Övr. Katt att en katt är med ungar? :confused: Finns det något speciellt som gör att man se det på katten? Eller kan man känna på magen...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Ammi_L
·
K
Övr. Katt Min honkatt ("bondkatt") har en tid haft ett öga som runnit väldigt mycket. I ögat ser det inte irriterat ut på något sätt. Idag visade... 2
Svar
22
· Visningar
10 514
Senast: Elftor
·
Övr. Katt http://homepage.ntlworld.com/wilkins/869.jpg
Svar
7
· Visningar
749
Senast: dragonlady
·
Övr. Katt Idag ska jag åka med min kisse till vet. för att röntga frambenet. Han har haft ont i 1½ vecka nu och det blir inte bättre... :( Hoppas...
Svar
6
· Visningar
1 055
·
Övr. Katt Hej på er! Får snart hem två kissungar, och har börjat fundera på vad jag ska ge dom att äta. Förr när jag har haft katt så har de fått... 2
Svar
32
· Visningar
5 565
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Mina katter grundvaccinerades förra året ungefär vid denna tidpunkt. Nu hittar jag inte deras intyg :o I och med flytten så jag har...
Svar
12
· Visningar
1 444
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Om en dryg vecka flyttar jag utomlands för en 5 år lång utbildning. Min älskade Isak har hela sommaren bott hos en vän till mig, och jag...
Svar
4
· Visningar
5 448
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har ni liksom jag en bråkig kattunge hemma? Får ni aldrig känna er riktigt utsövda? Vi katter behöver vår sömn, även om småfrön inte...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Sablar22
·
Övr. Katt Nu måste jag fråga alla kattintresserade här på forumet: Hur vanligt är det med tumörer på katt? Jag är så himla orolig för min lilla...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Var med och rösta och för fram din favorit till de hedervärda titlarna i Årets Bukegala 2004 KATT! :bump: LÄS HÄR om galan och hur... 2
Svar
23
· Visningar
1 849
Senast: snurpe
·
R
Övr. Katt Hur många ggr om dagen ska en katt äta?
Svar
8
· Visningar
1 761
Senast: martha
·
M
Övr. Katt Hur märker jag om en katt har dålig syn? Finns det nåt test vet. kan göra?
Svar
1
· Visningar
12 205
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka