Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Träning Hej jag vill ha hjälp med min häst hon var en travare så därför ställer hon bara vänster!!! snälla je mig...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Bison
·
U
Träning vet inte om tråden ligger rätt..? men iallafall..min häst ska stå inne på nätterna pga av skada. nu är dom andra i stallet snälla...
Svar
4
· Visningar
2 010
Senast: Pyrusan
·
Träning Jag vet, frågan har varit uppe förut men jag kan inte släppa detta fascinerande ämne! Jag tycker mig inte riktigt ha fått förklaringen...
Svar
18
· Visningar
5 481
Senast: Tora
·
Y
Träning Vet inte om tråden ligger på rätt ställe men jag hoppas det... Jag har svårt att bestämma mig för om jag ska betäcka mitt vblsto med...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Yamima
·
U
Träning jag har funderat massor på de, hur man leder en häst.. jag gör alltid så med min att han får gå snett bakom/snett lite framför men... 2
Svar
24
· Visningar
2 280
Senast: stjarnfall
·
S
  • Låst
Träning Hejsan. det är så att jag hade tänkt söka in på flyinges gymnasie detta året. Och nu frågar jag någon som har gått på flyinges gymnasie...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: mysko
·
L
  • Låst
Träning Någon som har bra balansövningar att dela med sig? :) När anser ni att man har bra balans, hur vet man att man har dålig balans?
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: mysko
·
C
Träning Bara en liten enkel fråga... Är araber viktbärande??? 2 3
Svar
51
· Visningar
4 241
Senast: askungen
·
K
Träning Hej hej! Vad Är D Ponny C ponny osv. Vet att det är olika höjder men vad är vad? och hur ser man skillnad på dom? Tacksam för svar...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Katrine_Elliot
·
Ï
  • Låst
Träning jag har en varmblodstravare på 10 han har gått trav hela sitt liv och jag kan inte för mitt liv få honom att galoppera. är det försent...
Svar
17
· Visningar
1 357
Senast: IngelaH
·
R
Träning HEj, vet inte vart jag ska lägga den här men. Finns det nån lag eller nått liknande om att man inte får tuta eller avsiktligt skrämma en... 2
Svar
25
· Visningar
5 552
Senast: askungen
·
C
Träning vet inte riktigt vart jag ska lägga denne tråden, men hoppas att den ligger rätt.. ;);) Hejsan. Jag har precis köpt mig en nytt sto...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Erikan
·
Träning Jag har precis köpt en unghäst men har dessvärre ingen tidigare erfarenhet av unghästhantering. Hur mycket ska jag tolerera? Hon är född...
Svar
10
· Visningar
1 280
Senast: EvensPila
·
J
  • Låst
Träning Jag rider en varmblodsvallack på 6 år som inte riktigt har fått igång sin galopp ännu, han har ingen rytm i den utan bara tar bettet och...
Svar
1
· Visningar
641
·
Träning *Visste inte var jag skulle posta - ber moderator flytta om tråden ligger fel* Vad jag har förstått så finns det en och annan shettis... 2
Svar
34
· Visningar
2 383
Senast: Linker
·
S
Träning Som några av er vet har min häst - drygt 170 hög och lång i kroppen - aldrig känt sig trygg i trailern. Hon har särskilt de två senaste... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 211
Senast: mimus
·
L
Träning Jag har provat simma lite med min islandshäst, det var jätte kul , det verkade hästen också tycka :) Vi simmade bara några simtag sen...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: tenesie
·
C
Träning Ett 17-årigt fullblod som får panik när han måste lämna kompisarna i hagen - vad göra? Har börjat att arbeta med valacken ifråga sedan...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: tenesie
·
V
  • Låst
Träning Hittade ingen tråd med svar på detta. Jag är medryttare på ett kallblod som har gått i travträning. Hon är född 03, nu går hon bara i...
Svar
3
· Visningar
959
·
Träning det är så att Hajdi är tjurig och gärna tar ett tjuvnyp när man leder henne.. Hon är lydig o går alltid bakom,går aldrig om eller så...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: lala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka