Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Träning Hej! Det här är nog första gången som jag skriver något på "NH", men nu är jag iallafall här! Det är nämligen så att jag precis har gått...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: martha
·
A
Träning Hej! Jag skulle vilja ha tips om hur jag ska göra med min häst. Han är en haflingervalack på 12 år. Han står tillsammans med en...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Equiform
·
Träning min häst, en 7 årig valack, bter sig så himla underligt. Jag ska väll börja med att erkänna att jag inte är en NH fantast och inte är...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Lidl
·
K
Träning Jag har ett problem med min häst, det går bra att rida honom själv i paddock men idag tänkte jag testa rida honom blanda andra ryttare i...
Svar
16
· Visningar
1 505
Senast: Kissy
·
S
Träning När min häst står i boxen rör hon huvudet i cirklar! Varför gör hon detta? :confused: Är hon leksugen? eller vill hon visa sig...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: martha
·
Träning Hej! Min häst har vilat i 2 månader. Nu har jag ridit igång henne i skritt och trav och börjat lite smått på galoppen. Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Breccia_
·
J
Träning Såhär runt jul då jag är ledig passar jag på att åka upp till stallet på förmiddagarna, för att slippa mörkret, kunna rida ut etc...
Svar
14
· Visningar
1 175
Senast: jennyida
·
S
Träning Jag har en liten fråga till er angående klippning. Jag har ett halvblod som jag funderat på att klippa, men jag vet inte. Han blir...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Ambra
·
Träning Löslongerade hästen idag och det fick mig att undra hur balanstrav ser ut egentligen!!? Någon som har film, bilder eller bara kan...
Svar
10
· Visningar
1 837
Senast: flashlight
·
K
Träning Vad e det första ni lär era föl och vad har ni för krav att dom ska kunna för varje månad??? lite nyfiken bara :)
Svar
4
· Visningar
868
Senast: via
·
Ridning Är det någon som har en sådan sadel? Vad har ni för erfarenheter av den i så fall?
Svar
11
· Visningar
1 753
Senast: bigganl
·
T
Träning Min kära ponny har en sån otrolig energi, men tyvärr kan jag inte rida honom så mycket som han skulle behöva, dels på grund av skadade...
Svar
7
· Visningar
735
B
Träning Vi har en häst i stallet som har dåliga senor. ägarna verkar inte bry sig, den blir halt och svullen och de lindar. Sen, när den är bra...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: TheOne
·
E
Träning Jag har stannat im min ridning känns det som. Dåligt underlag, inget ridhus.. Jag rider på ridskola och har en meddryttarhäst...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Evelyn
·
I
Träning Hur ska jag egentligen göra för att min häst ska "böja på nacken" och gå i form mer ? Hon är en travare och är väldigt pigg av sig och... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 073
Senast: Idrus
·
M
Träning Vad innebär det och hur ska jag göra? Ska börja rida för en tjej och hästen jag ska rida på gör tydligen det. Är allt hon sagt. Men...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Gazon
·
T
Träning Jag har en häst som jag börjar förstå är väldigt speciell. Han är nu 3,5 år och jag har haft honom i ungefär två år. Eftersom han är... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 920
Senast: Isola
·
S
Träning Hejsan Har en liten fundering ang. min häst som är en gammal go gubbe som jag inte har några som helst problem med enligt mig själv, så...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Yoshi
·
T
Träning hur tränar jag upp galoppen på min kallblodstravare på bästa möjliga sätt?...han kan galoppskänkel och älskar att galoppera....meeen oj...
Svar
8
· Visningar
824
E
Träning Jag och en kompis höll på med hästar för 2 -3 år sedan. Nu har intresset blossat upp igen och vi är väldigt sugna på att på något sätt...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Matiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka