Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Funderar på att skaffa amigo skydden, vilken vet jag inte ännu. Har en liten fundering om någon vet hur dom är i storlekarna? Tacksam...
Svar
2
· Visningar
429
Senast: lillmyraan
·
Utrustning Vad använder ni för olika bett till era hästar? Någon som använder Waterford? Vad tycker ni om det? :D 2 3
Svar
41
· Visningar
3 329
Senast: Nenne45
·
Utrustning vad har ni för erfarenheter med tränset? Tänkte ha det som ett hemma träns, så det behöver inte vara super duper. Har hört att det är...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: MayGrace
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av kvalitet på SD Design's träns? Prislappen säger ju att det inte är döbert eller OS kvalitet men det... 2
Svar
39
· Visningar
7 999
Senast: Klaralg03
·
Utrustning Jag håller på att vänja in min 4-åring på bett. I nuläget rids han på sidepull vilket fungerar bra men av praktiska skäl skulle jag...
Svar
10
· Visningar
4 922
Senast: tuaphua
·
Utrustning Behöver tips på märken och modeller som passar väldigt rak rygg med mycket manke, kort anläddningaya o stora bogblad, försökte lägga...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: Ace
·
Utrustning Hej är det någon som har ice vibe skydd? Finns dem i andra storlekar än full och xfull? Vad tycker ni om dem? Hur fungerar dem? När...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Unafraid
·
Utrustning Har blivit sugen på att testa ett bett som jag tror skulle passa H.H bra i dressyrjobbet. Men - jag undrar om det ens finns något sånt i...
Svar
15
· Visningar
1 644
Utrustning Jag undrar om någon har eller har provridit Claridge house hoppsadeln från hööks, den för 3999 alltså, isånafall vad tycker ni om den?
Svar
2
· Visningar
730
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej hej!! Har precis börjat intressera mig för min egen utrustning hellre än hästens för en gångs skull. Och har nu köpt nya lissone...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Ninjalinn
·
Utrustning Något förslag till denna unghäst. Jag har i dagsläget en albion K2 hopp till min andra häst. Har ännu ej provat den på denna häst...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Hedwig
·
Utrustning Hej, jag letade miklem för ett tag sen och hittade ett begagnat som var 1000kr billigare än nypriset så jag köpte det, men dock så var...
Svar
16
· Visningar
1 152
Senast: Bison
·
Utrustning Vilket är det optimala sättet att kyla hästens ben efter ridning? I dagsläget använder jag slangen om jag vill kyla nån gång men pallar... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 647
Senast: Efwa
·
Utrustning Var och besiktigade släpet idag, ett Tranesläpet 130T -01. Vanliga bromsarna tog faktiskt jättebra - 1.9 resp. 1.8, så det var absolut... 2
Svar
28
· Visningar
3 617
Utrustning I dagsläget har jag vanlig ståltråd, men den är ju så stel så att den liksom spjongar iväg med handtag och allt. Små och snabba som de...
Svar
11
· Visningar
3 120
Senast: diabla
·
Utrustning Är det möjligt på snyggt vis att ta in en stövel som blivit för vid? Har DeNiro dressyrstövlar som tyvärr blivit aningen för vida, de...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Hur mycket förlorar sadlar i värde? Om man har en sadel som är köpt ny från fabrik för, säg 15000 för enkelhetens skull, rider i den...
Svar
14
· Visningar
1 317
Utrustning Ja nu startas ännu en schabrak tråd :p Men skulle vilja se Era HV Polo schabrak i alla dess modeller och färger! Så in med bilder...
Svar
17
· Visningar
6 627
Senast: mooi
·
Utrustning Vad heter de svetttäcken vi använde på 90-talet som hade stora hål och var gjorda av kanske bomull? Man la det under ett annat täcke för... 2
Svar
23
· Visningar
2 785
Senast: Babe
·
Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka