Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har letat i FYRA månader efter en Passier PSL begagnat! Det finns inte! Köpa nytt är inte aktuellt, då jag skall ha denna sadel...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Noir3
·
Utrustning vad är egentligen skillnaderna mellan clic och turner? sen undrar jag om ni har koll på vinklarna; hur vid är globus 34 och 36? jag...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: misan
·
Utrustning vet inte om denna ligger rätt men det är så att en tjej vill prova min sadel innan hon köper den. hur gör man för att ingen ska bli...
Svar
15
· Visningar
985
Senast: tezzie82
·
B
Utrustning nån som vet några butiker i västsverige som säljer County Competitor dressyrsadel???
Svar
4
· Visningar
799
Utrustning Någon som känner till en bra dressyrgjord som finns i 45-50 cm? Helst med resår... Måste vara bra för en känslig häst... Helst under...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Jagga
·
L
Utrustning Såg en tjej som hade blå reflexer idag, glömde fråga var hon köpt dessa. Någon som har och som kanske rekomenderar eller dissar dessa...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: lolouice
·
F
Utrustning Igår såg jag ett bett med mindre bettringar än normalt, HorsePower hette bettet. Var hittar man detta? Var hittar man bett med små...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Marwinette
·
Utrustning Vet någon när Bates införde sitt Cair och easy change gullet system? Har en diskussion med grannen ang dennes sadel och jag hävdar...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Marwinette
·
Utrustning Hur inverkar eg gramantygeln och gagen? (stavas det så) Finns ju många trådar om att graman ska vara bra på heta hästar osv men vad...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: PrinceFair
·
Utrustning JAg har haft ett problem i hoppningen, att min ponny "hänger" sig på bettet. JAg tränade bort problemet i dressyren men det är...
Svar
8
· Visningar
806
Senast: PrinceFair
·
E
Utrustning Bu eller bä? Är den väldigt varm? Hur är passformen osv???
Svar
3
· Visningar
1 044
A
Utrustning Någon som vet vart man hittar riktigt lätta stigläder av normallängd..? :confused: Håller på att utrusta min montésadel, och har nu...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: hobbe
·
M
Utrustning haloj ! har ett islandsto som jag rider varje dag, och tränar med en gång i veckan. nu är det så att nu går hon på ett helt vanligt...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Molvi
·
Utrustning Ska köpa ett bogskydd till pållen, så ngn som har tips på ngt med bra passform. Hästen är ganska smal över bogen, D ponny.
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Felway
·
B
Utrustning Jag har tänkt mig en ST Espaniola så fort pengarna räcker till... När jag har läst er tråd och gått in på tillverkarens sida så ser...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Borkan
·
P
Utrustning ..ska jag köpa men vikken storlek?? Pollen har 120 cm på vanlig sadelgjord, vad blir det i dressyr?:confused:
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Egonson
·
I
Utrustning Hej! Gpr det bra att bara använda schabrak eller ska man, helst, ha nån pad under? Kan ett för tunnt schabrak skada hästen på något...
Svar
12
· Visningar
1 007
Senast: Blingbling
·
Utrustning Köpte i augsti 05 en sadel från Hööks, CH allround, är väldigt nöjd överlag. Men... efter att använt sadeln ca 15-20 ggr så ser lädret...
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: mizz
·
Utrustning Ngn som har ngt förslag på ett snyggt havannabrunt träns? Med Aachennosgrimma? Tacksam för era förslag
Svar
3
· Visningar
851
L
Utrustning Som sagt var är det någon som har erfarenhet av att handla där i från ? Vad har ni handlat och måste man betala några kostiga avgifter...
Svar
11
· Visningar
1 099
Senast: Lillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka