Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

V
Utrustning I går red jag lektion och det gick inte speciellt bra. Min instruktör föreslog att jag skulle rida med remontnosgrimma då min häst lätt... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 502
Senast: Åsa
·
Utrustning Behöver lite bett-hjälp till min shettis. Hon har nu ett tvådelat och jag tycker att de gånger hon tömkörs/rids är "stel" och...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: diny
·
Utrustning Såhär lagom till Alla Hjärtans Dag så skulle kanske pållen få sig en present också? Den här grimman var väl bara för söt? -->...
Svar
11
· Visningar
1 348
Senast: sara_star
·
P
Utrustning Hej! Vi har nyss fått hem våran nya(nya och nya) sadel,det är en armésadel,och har nu insett att våra vanliga vojlockar och schabrak är...
Svar
7
· Visningar
1 864
Senast: fjordinghanna
·
R
Utrustning Vet ni om det finns ngn billig variant av dessa tyglar? http://www.equalityline.se/hi-bilder/HG18TS.jpg Vill alltså ha samma... 2
Svar
36
· Visningar
1 923
Senast: Magnum
·
M
Utrustning Vilket träns tycker ni är bäst att rida på? är det någon som har ridit med remontträns undrar isåfall vad de e för skillnad mellan...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Lorelie
·
Utrustning Ni som har/haft bakåtsvängd dressyrgjord... Dras sadeln fram lika mkt som med alla andra gjordar eller hålls den på plats? Sadeln är...
Svar
15
· Visningar
1 769
Senast: bigganl
·
F
Utrustning funderar på att köpa ett rengn täcke till min fjording. är det någon som har någon erfarenhet av dom biligare täckena från börjes och...
Svar
18
· Visningar
1 068
Senast: moonlightgarden
·
Utrustning med hel elller halv hals finns det?? internetsidor där man kan hitta det?
Svar
1
· Visningar
811
Senast: jennyjenny
·
M
Utrustning Hejsan alla! Har tänkt köpa en princeville dressyrsadel från börjes, men vill ha lite bilder på hur den se ut i alla vinklar och gärna...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: Mistrelle
·
V
Utrustning Är det nån som provat göra en egen huva? Är det nåt att prova? :d Vill göra en matchande huva till minishettisens rosa bettskivor :D
Svar
1
· Visningar
2 844
Senast: Långnos
·
Utrustning Är det ngn som vet hur man kan kolla upp hur gammal en sadel är eller annan info om den med hjälp av sadelnummret? Har för mig att...
Svar
17
· Visningar
7 613
Senast: Mitrolle
·
M
Utrustning Jag vet att det redan finns liknande trådar, men jag skulle vilja ha en tråd bara om ST Western;) Jag har tidigare funderat (och...
Svar
5
· Visningar
1 494
Senast: Mount Never Rest
·
L
Utrustning varför måste universums hårdaste sadel (stübben artus) ligga så bra på min häst.. ??? den är ful (enligt mig) och hård :eek: men allt... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 342
F
Utrustning Tänkte beställa en Kingston Four Seasons från Börjes, men har hört att de är stora i storlekarna. Vilken storlek behöver jag? Jag har...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: sudden2006
·
Utrustning ..vilka fina schabrak! Kostar ju bara 90 dollar... :angel: http://www.medievalhorse.com/ 2 3
Svar
55
· Visningar
2 727
Senast: Linduzz
·
P
Utrustning Vad tycker ni om Randol´s-sadeln? Är den likadan som Barefoot och Torsion eller skiljer den sig ifrån dem? Ni som har ridit i en sådan...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Elshacera
·
Utrustning Vilken sorts bom skulle ni tro passa denna rygg bäst, svängd eller rak? Bilderna är tagna från idag efter en lugn ridtur med mest... 2
Svar
35
· Visningar
1 679
P
Utrustning vad tycks om deras hoppsadlar? är de bra?
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Sorbe
·
Utrustning nån här som har koll på hur breda pessoasadlarna är? och vad det är för stoppning i dom, olika?
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka