Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning tycker ni är bäst? jag tycker effax är bra men har inte provat så många :o :). har ni något som är absolut bäst och utklassar allt...
Svar
13
· Visningar
2 677
Senast: Axelle
·
F
Utrustning Och här klassas det som dumt, onödigt m.m.? :confused: Ni förstår jag inte riktigt. :smirk: :crazy: ALLA "elitryttare" kan väl inte ha...
Svar
14
· Visningar
1 245
Senast: asa_gasa
·
Utrustning Jag har ju en Passier hoppsadel som kostade en liten förmögenhet... Så småningom ska jag skaffa en dressyrsadel också, vill dock vänta...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: asa_gasa
·
A
Utrustning Någon mer än jag som tänkt på hur fantastiskt stora dessa ludd kan vara. Undrar nästan om man inte begränsar de stackars hästarnas...
Svar
18
· Visningar
1 930
Senast: asa_gasa
·
C
Utrustning Ooh ja måste vara sämst i världen på att se vilka färger som passar olika färger på hästar.. :D Såå vilken färg på schabrak, lindor...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Chough
·
S
Utrustning Nu är jag förvirrad. Jag har lärt mig att på ett kandar spänns bridongen i den lösa bridongremmen och stången i de fasta sidostyckena...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Har tröttnat på Börjes och Hööks tämligen magra lager med dressyrschabrak och letar nu efter en internetbutik där man kan beställa...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: asa_gasa
·
M
Utrustning material, tjocklek och så.... (gärna bilder :)) Använder ni en annan typ av paddar när ni lindar nattlindor?(har ni fleece lindor då...
2
Svar
24
· Visningar
1 636
Senast: suisyola
·
Utrustning Har tänkt börja använda pelhamstång på mitt ridtravar sto, hon är hemskt het och stark när man rider ut, särskilt i galoppen. Skulle...
Svar
4
· Visningar
1 528
Senast: fragansia
·
R
Utrustning är det någon som har den på hööks?? lr vet hur den är den lösa alltså?? eller kan ni rekomendera någon annan
Svar
3
· Visningar
642
Senast: jojjo_blondin
·
K
Utrustning ... och bilen får dra 1500. Hur är det då med B-körkortet? Finns det ngn Boggie som klarar det? (Jag är som sagt ganska urdålig på vad...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: Krabban
·
C
Utrustning Jag är inge bra på när det gäller bett. Min pysselpolle som är ett halvblod är öm i munnen efter en massa slit och ryck. Han går med ett...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: suellen
·
M
Utrustning Jag har fått ett litet problem.. :mad: jag bytte lite saker med en tjej via annonserna här på bukefalos. fick henens saker häromdagen...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: mizz_perfect
·
Utrustning vad finns det mer än old mac´s och easy boots??? vad är bäst??? Har de bra storlekar??? Old mac´s storlekar funkar inte alls för mig...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: tildra
·
O
Utrustning funderar på å testa såna.. men HUR mkt formar dom sig? :confused:
Svar
5
· Visningar
792
Senast: _otursbarn_
·
C
Utrustning provade att rida med ett pelham på pållen igår. Han funkade ganska bra på det, kände att jag inte behövde dra i honom så mycket. hade...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: montgomery
·
M
Utrustning Hört om pessoa sadlarna.. Har fått reda på att det inte bara är en fabrik som tillvärkar pessoa.. det är flera. I vissa fabriker gör de...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: trassel
·
V
Utrustning Her er da min nye griffin sadel, haflinger. http://www.geocities.com/vivianogblancha/dressursal.htm Bildene er tatt med og uten...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Osis
·
R
Utrustning Min häst får skav av sadeln (och allt annat...) på vintern. (sadeln sitter bra men pälsen är känslig) Skulle det bli bättre med en...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Raeman
·
O
Utrustning fördelar ? nackdelar? vill veta om jag ska satsa på en bra dressyrsadel i syntet. har inte råd med båda hopp och dressyr i läder...
Svar
12
· Visningar
758
Senast: beagle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp