Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Ska köpa ett hansboschabrak (:love:). Bild på schabraken. Ska köpa från Lillhästen i Stav som skriver såhär: Eh? Fattar ingenting...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: mustbeforever
·
Utrustning Krubbor med \"plopp\" Finns det krubbor "med plopp" i botten eller måste man "tillverka" det själv? Jag antar att det måste finnas...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: martina
·
J
Utrustning Finns det någon som möjligtvis har en arab med samma ¨problem¨som min? Eller någon kanske har tips ändå. Jag måste köpa ny sadel och det...
Svar
14
· Visningar
1 547
Senast: AnetteJT
·
E
Utrustning Jag tycker att man ofta hör att pessoabettet är ett jätte dåligt bett och att det är det värsta man kan stoppa i en hästs mun ?! Jag är... 2
Svar
27
· Visningar
2 125
Senast: HannaZ
·
Utrustning Har den kilbossor eller traditionella bossor? Enligt Eriks Hästshop har den kilbossor och enligt sadelsidan har den EJ kilbossor...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Fraise
·
A
Utrustning Ni som använder Neopren Boots till era hästar, vad har ni för stl. Fram och bak, samma eller olika? :confused:
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: Puh
·
Utrustning äntligen har jag hittat ett bett som min häst trivs riktigt bra med :D! detta hade vi redan hemma, ett travbett, tvådelat med fasta...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: Puh
·
Utrustning Tänkte köpa ett nytt träns, men hittar inte riktigt vad jag vill ha. Behöver därför era tips. Brunt med mässingspännen, lite smalare i...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Morran
·
S
Utrustning Jag börjar misstänka att dressyrsadeln trycker något på manken, vilket inte skulle vara så konstigt med tanke på att hon har musklat...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: pinky
·
Utrustning ..har ni andra sadlar som passar bra på hästen oxå? Jag provade en Olympic Jessica på min häst igår, det är jättesvårt att hitta sadlar...
Svar
9
· Visningar
8 208
Senast: Bee
·
J
Utrustning finns det olika status i olika sadelmärken för er? vad säger ni om t ex stübben vs E jeffries? Jag brukar inte fundera så mycket på...
Svar
6
· Visningar
1 454
Senast: Jutka
·
H
Utrustning Jag tänker reklamera ett vintertäcke av märket HorseGuard, och undrar nu om flera har upplevt samma sak som jag. I december köpte jag...
Svar
4
· Visningar
1 408
·
Utrustning Vet någon vad det är för skillnad mellan knä- , och helskodda ridbyxor? (Jag fattar alltså att de ena har skoning vid knäna, och de...
Svar
9
· Visningar
938
·
Utrustning Likadant med tömkörningsgjordar - ALLT som ska runt pållans mage! Sadlarna Är i rätt storlek, jag har provat andra och det blir... 2
Svar
38
· Visningar
2 658
Senast: Stallflicka
·
S
Utrustning Någon som har någon idé om vad jag kan ha för färger till min ponny? Hon hade tidigare blått men det har ju nästan alla. Hon är en mörk...
Svar
7
· Visningar
686
Senast: _Peplis_
·
S
Utrustning http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=478&SKID=1 exakt hur ska man använda dem och när?
Svar
2
· Visningar
605
Senast: suisyola
·
Utrustning Någon som har regntäcket ORKAN från Börjes? Är det bra? Hur tjockt är det? Håller det tätt? Är de bra passform? Det är ju rätt billigt...
Svar
11
· Visningar
897
Senast: piggis_83
·
Utrustning lyckas inte hitta ett tvådelat eggbett eller bridongbett (fasta ringar) i mässing i 10.5. helt omöjligt, har letat jättemkt :(...
Svar
16
· Visningar
1 065
Senast: Athina
·
A
Utrustning Jag har fått i uppgift att skaffa en stång till min träning för att jag nu skall få börja rida och känna på enhandsfattningen. Då har...
Svar
9
· Visningar
924
Senast: Spider84
·
T
Utrustning Ska antagligen beställa en Hi Lite Pro-hjälm, vad tycker ni är finast, svart eller blå?? Har ganska mycket blått på min häst, iaf när...
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Axelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka