Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Har börjat sortera mina hästsaker som ska säljas.FAnn då ett träns med märket cheval som ej är slitet.Grov nackstycke även nos och...
Svar
3
· Visningar
726
M
Utrustning Hej Nu har jag fått hem min Star-Trekk.Det verkar vara bra kvalite. Jag har dock bara suttit i den och den var jätte skön :love:, vi har...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: mannis
·
S
Utrustning Hmm, en lite konstig fråga men.. Om man känner med handen mellan sadelgjorden och mitt stos armbåge tar det i för varje steg hon tar...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Colleen
·
B
Utrustning Hur många av er använder säkerhetsväst? Hur många av er har ramlat av med säkerhetsväst?? Och hur många av er tycker att den skyddar...
Svar
18
· Visningar
1 099
Senast: grazzie
·
E
Utrustning Blev väldigt nyfiken på sadlarna på denhär sidan: www.torsionsaddles.com (tänkte speciellt på dressyr/allround sadlarna) Någon som har...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Cilva
·
A
Utrustning Skall inhandla ny hoppsadel, men ser att de flesta som säljs har semiullstoppade bossor. Alltså inte gamla hederliga bossor utan som typ...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: AnetteJT
·
S
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar men har ingen aning om vad jag vill ha... Mina gamla är av märket Soubirac och är helt okej men jag skulle...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: suisyola
·
  • Låst
Utrustning Mike har på begäran skrivit en faktatråd om lädervård som jag ankrar och låter ligga överst på sidan. Tack Mike! För att läder skall må... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
22 630
Senast: Boj
·
Utrustning Vill gärna ha lite åsikter och erfarenheter om att RIDA med chambon, ev. gogue. Innan jag blir påhoppad så vill jag säga att jag... 2
Svar
23
· Visningar
4 002
Senast: Centaur
·
Utrustning för ett litet tag sedan var jag ute och red med mina kompisar som red islandshäst. De hade de klassiska islandstränsen på med hakar på...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: Freyr
·
M
Utrustning Använder någon chambon?? Hur tycker ni att det fungerar på era hästar?? // jag :rofl:
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Zaskia
·
A
Utrustning Jag har fått mitt nya träns idag, ligger på posten och väntar skall hämta det i morgon. Titta så fint det är ...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Athina
·
I
Utrustning hej är det nån som vet om Frambensdamask Formsydda i kraftigt läder fårn börjes är något att ha.
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Isidor
·
Utrustning Nån som har ridit i en sån? Är den skön? Vill ha en sån till pållen, nu när man ska börja lite mer med dressyren!
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: AnetteJT
·
K
Utrustning Är det någon större skillnad mellan Fitform och Barefoot-sadlarna ridmässigt? Kvalitetsmässigt? Nån som vet? 2
Svar
34
· Visningar
2 514
Senast: svea
·
Utrustning Om man lindar benen i transporten, vad ska man ha för lindor och paddar? Hur hårt ska dom sitta? Hur högt/lågt? Vad tycker ni é bäst...
Svar
15
· Visningar
1 332
Senast: md5krist
·
Utrustning någon som vet vart man får tag på senskydd för bakbenen på internet. eskadron har jag hittat men bara i storlek full och det blir för...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: sweep
·
G
Utrustning Har tänkt beställa Roeckl handskar över nätet. Har dock ingen som helst aaaning om vilken storlek jag ska ha? Storlekarna är ju angivna...
Svar
8
· Visningar
1 149
Senast: Sheena
·
Utrustning Har varit på jakt efter en ny sadel ganska länge nu så igår var jag i en av stans lite "finare" ridsportbutiker för att se om jag kunde...
Svar
9
· Visningar
1 284
Senast: C_L
·
B
Utrustning vad är detta för sadel? någon som vet något om märket Jorge Canaves? på den grejjen som sitter över sadelgjordstropparna står det...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: blindabelinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka