Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Någon som har det? Läste precis tråden om regntäckena från Event som INTE verkade hålla måttet. Hur är det m vintertäckena? tror det...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: Krabban
·
Utrustning Såg ett sånt häromdan, men det såldes innan jag fick fatt på det. Nån som sett dessa någonstans i Sthlm/internetbutiker? Eller någon...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Mitrolle
·
Utrustning dom är ju inte av läder så Hur gör ni?
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: caballus
·
J
Utrustning Finns det någon slags översättningstabell för sitstorlek och rumpstorlek? Typ har man storlek 38 i byxor så passar 17,5 tum bra?! Min...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: javill
·
K
Utrustning Har märkt att Shire täckena har konstiga storlekar som t.ex. 66", 72", 54", 75" o.s.v. :confused: Hur ska man veta vad det är för...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: svea
·
Utrustning Hur länge håller sig reflexer?
Svar
6
· Visningar
2 682
L
Utrustning Vi har en liten B-ponny på foder, och sadeln vi fick med har jag aldrig varit riktigt nöjd med. Det är svårt att få den att ligga...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Cilva
·
B
Utrustning kollade i Börjes katalogen och då under travbett(tror jag det va) så hade dem ett bett som var läderklätt. varför? vad har det för...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Cilva
·
D
Utrustning Har någon erfarenhet av viktboots? Vilka vikter använde ni, hur hjälpte det er häst? Min kuse musklar sig lite ojämnt och har fått rek...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Arabis
·
A
Utrustning Undarar om det är någon här som har träns eller annat läder av det märket :confused: Funderar på att köpa ett träns därifrån som är så...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Lollan
·
Utrustning Aldrig kollat på sådana förut, men såg några på en internetbutik idag, och gud vad snygga! Men inte behöver man väl ha dem bara inom...
Svar
9
· Visningar
1 552
Senast: lizan
·
B
  • Låst
Utrustning Jag har köpt ett träns på Horse Show igår som är ganska stelt, min kompis burkar lägga sina träns i matolja några dagar men skadar inte...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: Snuffsan
·
S
Utrustning Nån som har någon erfarenhet av dessa?? skor nån vet om priset 1 479:- innefattar en, två eller fyra skor?? tacksam för alla svar....
Svar
4
· Visningar
897
Senast: squirlett
·
Utrustning Jag äger ingen arab men undrar ändå över vad de (som regel) har för storlek på grimmor,träns,sadlar m.m.? :confused:
Svar
17
· Visningar
1 873
Senast: Macken22
·
T
Utrustning Då var det dags att börja leta sadel igen. :crazy: "NyPållan" är 4½år och kommer förhoppningsvis att börja sätta massa mer muskler när...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: alice
·
S
Utrustning De som finns på Börjes, är det någon som vet hur de är i storleken? Stora, små, normala?
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Görel
·
Utrustning Nån som har en sån? Är den bra/dålig? Varför är den det? Funderar på en sån men jag vet inte. :confused:
Svar
1
· Visningar
679
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning om den enda möjligheten är att köpa en max två sadlar till fyra hästar (alla stora hästar) två med lite breda ryggar o en med lite smal...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: Tez1
·
N
Utrustning Jag har en Stübben Tristan som jag har varit nöjd med, men efter att har provat andra sadlar så vill jag ha en ny som jag sitter...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: mirage
·
L
Utrustning OLYMPIC LIGHT PROTECTOR som finns på Lill hästen i stav , Om är det bra ? Är ju med fleece, och andas och väldigt billigt , Första...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: jojjo_blondin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp