Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag behöver lite hjälp.. :crazy: Jag har provat (inte ridit med) ett hackamore på hästen, men jag misstänker att det är för litet...
Svar
17
· Visningar
1 535
Senast: _malle__
·
J
Utrustning Är det någon som vet vad man gör åt en knarrande sadel?? Jag har provat att smörja hela sadeln.. Jag har provat att putsa och inte...
Svar
15
· Visningar
3 714
Senast: domino
·
T
Utrustning vad ska man ha på en helklippt pålle?? har lite dåliga erfarenheter av ridtäcken att de inte når runt sadeln, att dom flaxar m.m...
Svar
15
· Visningar
1 049
Senast: ch791022
·
V
Utrustning Hur är deras schabrak? Spec. hoppmodellen. Är de väldigt tjocka? Ligger de still på hästen? Hur ligger deras fleece- och ulltäcken? Hur...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: VildochVacker
·
G
Utrustning Hittade en sadel i en second handaffär(myrorna) och den hade bossor som gick ned där hästen har sitt bogblad. Jag har aldrig sett det...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: sadelvan
·
Utrustning är hur man fäster sadelgjorden på de westernsadlar som inte har nån 'ring' framför stiglädret?
Svar
1
· Visningar
723
Senast: anders
·
R
Utrustning Är på gång att få en appaloosa dressyrsadel utprovad åt mig och undrar vad ni tycker om dem. Dyrare vill jag inte köpa även om jag anar...
Svar
13
· Visningar
1 058
Senast: Killa
·
I
Utrustning Jag letar efter ett par rejälva transportskydd som ska passa min tinker som har korta men grova ben och himla mycket hovskägg... Att få...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: Kalinka
·
S
Utrustning Nån som beställt och använder Börjes täcken till shettis? Minitäcke tror jag det hette i katalogen. Håller det tätt och hur är det i...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa en sådan? Gärna någolunda snygg och inte den från Hööks..
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Bisquit
·
F
Utrustning Är det någon som vet om det kommer att vara någon återförsäljare från back-on-track på globen?
Svar
8
· Visningar
922
Senast: furreburre
·
T
Utrustning hur gör ni som har sådana?det blir inte så fräscht ifram på insidan. :bump: /Tess
Svar
11
· Visningar
2 397
Senast: miss_willow
·
D
Utrustning Om man köper ett schabrak där, va kostar d då att få något broderat på det?? Nån som vet??
Svar
5
· Visningar
767
Senast: breccia
·
F
Utrustning Har en gulbrun ponny (welsh sekt C) hemma som ska börja grundas och ska därför köpa träns, till att börja med. Vad blir snyggast? Brunt...
Svar
16
· Visningar
1 199
Senast: Tican
·
Utrustning Letar med ljus och lykta efter en dressyrsadel som kan passa min häst, vilket visat sig vara mer eller mindre totalt omöjligt. :(...
Svar
1
· Visningar
949
Senast: skuggi
·
E
Utrustning Funderar på att köpa en sån och undrar vad ni tycker om den sadeln. Har aldrig haft en Kieffersadel innan så jag vet inte hur dom är i...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Vet att många har frågat hur Orkan täckena från Bö**es är och jag har nu haft mitt hemma i ett par veckor och testat det flitigt. Det...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Lizap
·
L
Utrustning ni som har klippta hästar vad för fyllning har ni i deras vintertäcke? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 004
Senast: caballus
·
L
Utrustning på mitt varmblod som är 6 år! ja kör han mest men ja rider han 2gånger i veckan oxå!! han är lite hård i munnen!! å nu har ja ett...
Svar
15
· Visningar
1 261
Senast: Centaur
·
Utrustning Vad får ni betala för en omstoppning? Vad är ett rimligt pris? Jag har två "nya" sadlar (en syntet och en lädersadel) som ska på sin...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp