Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning tex jolly jumper zip, alltså den vinter fodrade stöveln från h**ks? jag är en sån där som helst rider med skor (än så länge) men under...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: mystar
·
P
Utrustning Jag har letat med ljus och lykta efter ett täcke som utesluter regn och rusk, är lagomt tjockt och har en halv hals. Det som föll mig...
Svar
12
· Visningar
1 041
Senast: viljan
·
P
Utrustning Passar det ihop elelr ser det helt tokigt ut?
Svar
9
· Visningar
943
Senast: _LeLLe89_
·
N
Utrustning Är det någon som vet vadför sadlar toppryttarna i hoppning har för sadlar? och då inte bara de i sverige utan de bästa ute i...
2
Svar
23
· Visningar
2 360
Senast: fio
·
Utrustning "Pådragar flärpen" är klen. (Den somsitter i hälen vid sulan) Köpte ett par sådana i förrgår och använde dem EN gång, sedan drog jag...
Svar
12
· Visningar
1 394
Senast: moli
·
S
Utrustning gäller inte mig nu utan en väninna har problem. tror hon iaf. och det är så att hennes häst verkar lite oren. ser inte halt ut, men i...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Jessica
·
F
Utrustning Någon som har en likadan? Hur är den att rida i och så? /lottch :bow:
Svar
8
· Visningar
1 274
Senast: furreburre
·
O
Utrustning padd under arebornlindor??? :confused: :confused:
Svar
8
· Visningar
776
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Går in på H**ks hemsida och kollar runt och hittar teddypadden för 149:- Liknar en lammulspadd men är i teddy. Hoppade av glädje då jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 322
Senast: blondi3958
·
B
Utrustning Bör man ha paddar(bandageunderlägg) under benlindor när man rider?
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: ankans
·
F
Utrustning Läste på produktinfo att Wintec Isabell har sina stigbygelfästen längre bak än på en "vanlig" dressyrsadel. Låter intressant, då borde...
2
Svar
37
· Visningar
2 422
Senast: SweetMelody
·
Utrustning nån som hunnit köpa den än och kan tala om hur den verkar? Har klämt lite på den men köpte aldrig då jag upplevde den som lite tunn och...
Svar
18
· Visningar
1 560
Senast: jo7
·
F
Utrustning kan ngn ge en stegbeskrivning hur jag kopplar en värmlandsvagn (alla släp förståss mer el m indre lika, jag vet)till bilen? först ska...
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: Fredag
·
T
Utrustning detta ska jag köpa på hööks! nubuckstövlar med fårskinnsfodring beigea manchesterridbyxor yllestrumpor varma vantar tror ni det här...
Svar
10
· Visningar
1 114
Senast: squirlett
·
Utrustning Jag har sätt att det har varit många frågor angående renovering av äldre transporter. Därför har vi fixat en hemsida där vi har...
Svar
18
· Visningar
2 458
Senast: Macken22
·
Utrustning Lindar ni med lindor i fleece eller elastiska vid ridning eller varierar ni? :confused: Ger elastiska lindor bättre stöd?
Svar
12
· Visningar
1 547
E
Svar
1
· Visningar
679
Senast: _Dieldi_
·
O
Utrustning läderstövlar? kan man det? alltså såna med dragkedja bak... det borde ju gå... men går det? :confused: var å testade massa..men alla va...
Svar
9
· Visningar
983
Senast: _otursbarn_
·
R
Utrustning Hur är den? Skön att röra sig i? Formar sig bra efter kroppen? Har en som jag gillar jättemycket men den känns lite klumpig ibland och...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Real_Life
·
Utrustning konstiga frågor kanske.. men frågar man inte, får man inte veta... Vad är det för skillnader mellan Stång-pelham-pessoa-jaktstång...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: _Dieldi_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp