Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Lindar ni med lindor i fleece eller elastiska vid ridning eller varierar ni? :confused: Ger elastiska lindor bättre stöd?
Svar
12
· Visningar
1 550
E
Svar
1
· Visningar
680
Senast: _Dieldi_
·
O
Utrustning läderstövlar? kan man det? alltså såna med dragkedja bak... det borde ju gå... men går det? :confused: var å testade massa..men alla va...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: _otursbarn_
·
R
Utrustning Hur är den? Skön att röra sig i? Formar sig bra efter kroppen? Har en som jag gillar jättemycket men den känns lite klumpig ibland och...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: Real_Life
·
Utrustning konstiga frågor kanske.. men frågar man inte, får man inte veta... Vad är det för skillnader mellan Stång-pelham-pessoa-jaktstång...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: _Dieldi_
·
J
Utrustning Ida när vi skulel lasta ramlade min älskling 2 ggr på lämmen! :eek: det är textilmatta med två typ plywood träslåer.. vill absolut...
Svar
9
· Visningar
1 331
Senast: jojjo_blondin
·
I
Utrustning Någon som vet var man kan få tag på en viktmanchett till häst som man sätter kring ett ben för att bygga muskler på det benet? :devil:
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Lydia
·
Utrustning Någon som har erfarenhet utav dessa sadlar??
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: Centaur
·
Utrustning Är senskydd i läder bra? senskydden Är de att föredra framför senskydd i plast (läder är ju så mycket snyggare)? Töjer resåren ut sig...
Svar
8
· Visningar
1 226
Senast: Tican
·
F
Utrustning står i kallstall och vi har möjlighet att välja bort täckesservice (till en lägre kostnad). nu har jag olika inne och utetäcken men jag...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: SofiaH
·
Utrustning Sitter och kollar på olika tyglar då jag vill försöka införskaffa ett par sk islandstyglar eftersom de har hakar istället för spännen...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: jojjo_blondin
·
A
Utrustning :bow: :bow: :crazy:jag ska kanske köpa ett par senskydd till min ponny. han är en connemarakorsning och han är 139 cm hög. han är...
Svar
10
· Visningar
1 180
Senast: _Dieldi_
·
Utrustning \"Golden dress\" ridbyxor Söker en ridsportsbutik(helst över nätet) som säljer Golden dress ridbyxor. Någon som vet?? Tycker dom är...
Svar
5
· Visningar
2 346
Senast: SaraMara
·
Utrustning Vilka märken/tillverkare finns det som gör måttade sadlar? Och till vilka priser? För o nackdelar med dem. Sadeln ska då vara av...
2
Svar
33
· Visningar
4 004
Senast: lil-sis
·
G
Utrustning http://home.swipnet.se/l-farm/corrado/ Ni ser på bilden på Corrado under ryttare, där kan man skymta denna gjord (brun med vita kanter...
2
Svar
20
· Visningar
1 853
Utrustning Jag har frågat en gång förut och fick då följande svar: Ford Scorpio Toyota Hillux Mazda B2000 Audi A6 Quattro Nu undrar jag om Ford...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 852
Senast: Macken22
·
T
Utrustning Kanske borde denna tråd finnas på ryttarutrustning istället, men den berör en allmän diskussion så jag provar att ha den här. I många...
Svar
16
· Visningar
4 134
Senast: alisson
·
N
Utrustning Har sett endel i mitt stall som använder fleecelindor när dom rider och motionerar sina hästar... :confused: Jag har fått för mig att...
2
Svar
24
· Visningar
8 173
Senast: viktoma
·
K
Utrustning ska iväg med hästen i helgen. har ni tips på ganska billiga skydd? och bra? finns det nåra bra på hööks?
Svar
14
· Visningar
1 110
Senast: break_a_leg
·
Utrustning har de någon återförsäljare någonstans i sverige? någon som vet?
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp