Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning För några år sedan diskuterades detta med luftsadlar flitigt. Bl.a. finns det en gammal tråd här där starka känslor uttrycktes både för-...
2
Svar
26
· Visningar
3 953
Senast: Lavinia
·
Utrustning Min häst är otroligt känslig för flugor och andra flygfän. Han står inne under natten och jag vill gärna ha något tunt täcke på honom så...
Svar
6
· Visningar
666
Senast: skuggi
·
Utrustning Detta lär vara ett sommartäcke med både skydd mot insekter och lättare regn. Nån som har koll på detta?
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Harbor
·
Utrustning Med risk för att det blir felpostat så postar jag där jag tror det blir rätt. Moderator får flytta tråden i annat fall. Funderar på att...
Svar
3
· Visningar
1 468
Senast: Saigon
·
Utrustning Är det någon mer som har en sådan och har sparat bruksanvisningen för jag hittar den inte..... nu skulle den igång och jag får inte...
Svar
4
· Visningar
2 229
Senast: sassiball
·
Utrustning Tips på hjälmar som passar stort (62) och ovalt huvud. Det har visst ändrat form :o Så min hjälm trycker fram och bak nu så behöver en...
Svar
4
· Visningar
600
Senast: Ackio
·
P
Utrustning Hittade mitt drömträns :love: silvernitar, silverspännen, silversöljor, betthakar och trä-igenom-flärp till nosgrimman ist för ögla. Har...
Svar
9
· Visningar
904
Senast: prallan
·
Utrustning Jag har precis köpt en dressyrsadel till min unghäst och nu måste ju en dressyrgjord införskaffas till den. Jag har varit inne lite på...
Svar
1
· Visningar
479
Senast: Buck
·
Utrustning Jo det är så att min grabb har börjat veva med frambenen när man åker hem från tävling/träning... inte hela vägen utan mot slutet.. han...
Svar
5
· Visningar
3 364
Utrustning Ja som rubriken lyder, vilken är den bästa tömkörningsgjorden enligt er som inte är i läder? Jag har lagt ner detta med att hitta en i...
Svar
6
· Visningar
1 397
Senast: Magica
·
Utrustning Hej på er! Har ni något bra tips på ett svansskydd som sitter ordentligt fast? Min dam förstör svansen totalt vid transportresor, har...
Svar
6
· Visningar
589
Senast: Julienne
·
E
Utrustning Har problem att hitta sadelgjord som inte hamnar i armhålan och skaver. Fått tips om H-gjord som ska fungera på runda breda hästar. Har...
2
Svar
31
· Visningar
7 826
Senast: Angel
·
Utrustning Jag har kikat lite på denna: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=320719&deptid=26&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC sadel...
Svar
2
· Visningar
2 547
Utrustning Fick hjälp av en sadelutprovare som provade ut en Crown Monarch till min häst för ett tag sen. Jag trivs verkligen inte i denna sadeln...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: caballus
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på vilken/vilka Prestige som liknar Lucky Dressage mest? Jag hade en Lucky förut som jag ÄLSKADE, men var för...
Svar
6
· Visningar
6 228
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ni som har Tekna sadlar, är ni nöjda med dom? Saken är att jag har hört inte från 1 utan flera att dessa sadlar blir skeva i bommen med...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: Magica
·
Utrustning Vill börja tömköra min treåring (sv.hbl av mindre modell) men hur långa tömmar är lagom?
Svar
9
· Visningar
5 860
Senast: Lazer09
·
Utrustning Fick hjälp av sadelutprovare i höstas med utprovning av hoppsadel till min häst och check av dressyrsadeln. Hoppsadeln blev en Prestige...
Svar
0
· Visningar
872
Utrustning Finns det silikonbett som är tunnare än Nova? Tänker framförallt ut mot ändarna, där det ser alldeles för stort och otympligt ut och min...
Svar
14
· Visningar
1 362
Senast: supersonic
·
Svar
20
· Visningar
1 555
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp