Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ni som rider barbacka utan nåt emellan, har era hästar nångång fått problem med pälsen/huden? Min blir lätt ruggad i pälsen, och nu har...
Svar
15
· Visningar
1 113
Senast: kem
·
Utrustning Jag kommer inom kort att flytta min häst till lösdrift. Hon har tidigare gått så men inte i min ägo. Hur löser man det med täcken de...
Svar
17
· Visningar
1 825
Senast: Murray
·
Utrustning Har någon tips om en bra hopfällbar pall som man kan ha med sig i transporten? Jag hade en i plast som havererade precis när jag skulle...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: mahlmt
·
Utrustning Hej! Fästingplågan har redan börjat, antar att det blir en jobbig sommar efter den milda vintern. Min häst får EXTREMT mycket fästingar...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Liten
·
Utrustning Jag får snart hem min nya häst (yeay!!!) Och funderar lite över bett.. Hon har gått på pessoa de senaste åren. Nu tänker jag...
Svar
8
· Visningar
6 665
Senast: nothalfbad
·
Utrustning Om du fick välja helt ny utrustning till häst, vad hade du då valt? Hästen ifråga är bork!
Svar
3
· Visningar
602
Senast: Buck
·
Utrustning Vad finns det för sadlar med luftpanelsystem som passar hästar med manke och svängd rygg?
Svar
1
· Visningar
472
Senast: Buck
·
Utrustning Hej alla! Jag sitter nu i valet och kvalet och försöker hitta en bra dressyrsadel till min gamla pensionär.. Hon är inte supersvår att...
Svar
7
· Visningar
3 848
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Hej! Försöker hitta en sadel till min treåring som är rak, kort och bred. Inte mkt manke. Har haft en sadelorovare här och det...
Svar
6
· Visningar
998
Utrustning Är på jakt efter en ny sadel till min nordsvensk. Bifogar bilder på honom med en wintec wide med xxxx-vid bomjärn , vilken är för...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: caballus
·
Utrustning Känns helt absurt nu när jag tänker på det :crazy: .. Men just nu har jag tre dressyrsadlar och tre hoppsadlar varav enbart en används...
2
Svar
35
· Visningar
2 440
Utrustning Hej. Jag har ett fullblod som jag haft i två månader. Han var ur kondition när han kom till mig, men jag rider honom nästan varje dag...
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: Hedinn
·
Utrustning Hej! Jag har ett brunt rambo (competition) micklem-bridle. Jag har letat som en tok efter en martingal som matchar i färg! Är det någon...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: livvO
·
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
272
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Ragge_
·
Utrustning Hej alla! Jag har nu förgäves försökt hitta en sadel som skulle kunna passa min gamla häst och undrar nu om ni har några råd till vad...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: lett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp