Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Igår blev min ponny inbjuden att visas på en Clinic i helgen och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Nu är det inte jag som...
Svar
16
· Visningar
1 348
Senast: MM
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett fullcheek bett till min unghäst. Men kan inte bestämma mig om jag ska köpa ett 2 eller 3 delat. Någon som...
Svar
10
· Visningar
1 949
Senast: Buck
·
Utrustning Då var det dags att byta bett igen... :arghh: Har en känslig och lättstressad dam som talar mycket tydligt om vad hon gillar att ha i...
2
Svar
28
· Visningar
3 987
Senast: superstar
·
Utrustning Hej Skulle behöva hjälp att hitta ett benskydd som täcker framsidan av kotan och neråt. Bör vara mjukt å det inte skaver och inte...
Svar
3
· Visningar
2 033
Senast: WBanna
·
Utrustning Mässingsdetaljer på hästprylar är ju väldigt sällan av solid mässing, utan mässingsfärg på rostfritt stål. Märks när den gyllene färgen...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Praefatio
·
Utrustning Finns det skrykkappor som täcker baksidan av kotan i shetlandsstrl? Just nu har han vanliga strykkappor som bara täcker kotan på...
Svar
4
· Visningar
814
Utrustning Hejsan jag ska få hem min nya sadel snart, amerigo Vega hoppsadel! Jag komme få med ett program hur jag ska rida in sadeln men jag är...
Svar
1
· Visningar
1 375
Utrustning Häpp, tji fick jag! Visst jag vet att jag inte är någon smal människa, men att jag skulle hamna "utanför" hästtävlande trodde jag...
2
Svar
35
· Visningar
6 884
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Någon som har testat/har en sådan säkerhetsväst? Vad tycker ni om den? Är den så bekväm och smidig som de säger? Hur är hållbarheten...
Svar
16
· Visningar
7 828
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Dags för ny hjälm :crazy: Har provat mig igenom i princip hela sortimentet i stan och i princip alla ställbara hjälmar jag har provat...
Svar
4
· Visningar
1 751
Senast: Hedinn
·
Utrustning Försöker borsta rent den, men ibland måste man ju tvätta den (häst som svettas mycket/går hårt och extremt skavkänslig). Men den torkar...
Svar
8
· Visningar
1 458
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har suttit i modellen Pony från prestige, en eftersom det är en ponnysadel så är den på tok för liten för mig. Den låg riktigt...
Svar
0
· Visningar
2 469
Utrustning Hur upplever ni skillnaden på bett med rörliga ringar gentemot bett med fasta ringar? Står i valet o kvalet om jag efter 10år av...
Svar
5
· Visningar
1 224
Utrustning Hej! Ni som har sett Ryttareliten - Stallet, är det någon som vet vad det är för putsmedel som Charlottes hästskötare Linnea använder? :)
Svar
9
· Visningar
1 242
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag rider min häst på novabett vilket är det som fungerar bäst hittills men ändå inte kanon. Hon kommer inte riktigt till freds med...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: EmmaN
·
Utrustning Hejsan, letar ny hjälm och är intresserad av UVEX Perfexxion Classic Dock hittar jag inga bilder där någon bär den, vilket jag skulle...
Svar
2
· Visningar
1 482
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Ok, jag har blivit (minst sagt) lite kär i den där härligt fula siluetten :love: På papperet verkar den ju lämplig som dragbil, har...
Svar
7
· Visningar
6 751
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Helluw. Jag har en brunskäck på g hem till mig, vilka färger passar bäst? Jag avskyr beige , brunt och sånt hahah. Hon är en american...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Wera
·
Utrustning Någon som sett eller testat? Blir sugen, verkar som om de kan passa mina tjocka vader ;)
Svar
0
· Visningar
589
Senast: Wilfa
·
Utrustning Jag ska försöka köpa mig en 3,5 tons hästlastbil (B-kort) och skulle gärna vilja ha tips och veta vad det är ni tycker är de viktigaste...
2
Svar
21
· Visningar
4 364
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp