Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Läst flera gånger att många absolut inte vill ha rullgardin på släpern men jag har aldrig riktigt förstått varför. Har alltid haft hård...
2
Svar
25
· Visningar
5 727
Senast: lizzie
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Rambo Flyboots? På ÅF:s hemsida står det: Min tanke är inte att hästen ska ha dessa i hagen, iaf inte i...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: Liten
·
Utrustning Är det någon som har dem? Är det något att ha? Hur är de i storleken? Jag har en travare ca 155 i manken och undrar om jag ska köpa cob...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Nebraska
·
Utrustning Förra gången gav jag upp och det slutade med bomlöst vilket hästen går super i men fröken blir lite väl lätt i fötterna ibland och jag...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Io
·
Utrustning Kan man ha bara en halsring på hästen i släpet eller är det för osäkert? Min ponny hoppade tidigare över bommen men lösningen var att...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: axel
·
Utrustning Finns här någon som vet vad det är för stoppning i en Lemetex stylist hoppsadel? :)
Svar
2
· Visningar
1 295
Utrustning Letade nästan ihjäl mig efter passande täcke till mitt varmblod. Allt gav bogskav. Provade ett HW rhino original, medium, vilket satt...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: cello
·
Utrustning Stod och tittatde på dem idag ett tag men tänkte jag skulle kolla här först. Min häst är inte tittig normalt sätt men på hoppbanan...
Svar
12
· Visningar
2 531
Senast: Bison
·
Utrustning Jag söker en jacka som stoppar vind och helst lätt regn som är supertunn. Har testat massor med jackor som ska vara "vindstoppare" och...
Svar
8
· Visningar
1 541
Senast: skuggi
·
Utrustning ni som använder barfotaboots lägg gärna upp ridbilder och berätta hur det funkar och vilka boots ni använder/har använt.
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: Gullan86
·
Utrustning Som rubriken lyder; vilken sadel skulle ni säga är den rakaste ni har provat? Främst intresserad av dressyrsadel men tips om hoppsadel...
Svar
4
· Visningar
1 207
Utrustning Är troligtvis på g att köpa en Boj Bravo från -97. Har vägt olika släps fördelar och nackdelar i förhållande till min budget och det...
Svar
15
· Visningar
2 995
Senast: Boj
·
Utrustning Någon som vet vad bland annat Tyra Sjöstedts förbygel är för märke? Tror Lisen Bratt Fredricsson har en sån också.
Svar
9
· Visningar
1 221
Senast: palle
·
Utrustning Har sökt men inte hittat svar på de jag undrar. Jag är inne på att köpa ett Berisbett men har ingen erfarenhet av de mer än det jag...
Svar
4
· Visningar
1 488
Senast: palle
·
Utrustning Hej, nån som kan säga hur Spooks kavajerna är i storlekarna? Dottern ska köpa en begagnad i xs och hon är typ xs-s normalt i överdel...
Svar
4
· Visningar
2 247
Utrustning Vad tror ni? Har hittat ett rundsytt träns med rätt bred nosgrimma. 2,5-3 fingerbredder kanske, inte mer. Eller blir det för mycket...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: lady_vip
·
Utrustning Jag är mitt uppe i en grym separationsångest. Jag har en dressyrsadel som jag verkligen trivs med, men som nu inte passar hästen längre...
Svar
0
· Visningar
793
Senast: Aureola
·
Utrustning Söker sadel (hopp ev allround mot hopp) till häst med hög, lång lite bred manke och rak rygg, har provat ett antal olika. Lånade en...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: flisan361
·
Utrustning Skulle klippa min tjockpälsade shettis igår. Nytvättad och fin. Men innan jag ens han börja så upptäckte jag att klippmaskinen inte...
Svar
19
· Visningar
2 331
Senast: Solvind
·
Utrustning Någon som vet hur många grader det vidaste koppjärnet till Wintec Wide är? Och hur mycket mer svängd bommen blir på den nya rakare...
Svar
13
· Visningar
2 351
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp