Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur i allsin dar håller ni era kantflätade tyglar rena? Jag rider normalt med släta lädertyglar, men har nu dammat av ett gammalt...
Svar
6
· Visningar
1 570
Senast: bigganl
·
Utrustning Jag har ett par Tretorn comfort som först den högra dragkedjan gick sönder på, och nu är den vänstra också trasig. Den högra stöveln...
Svar
4
· Visningar
4 539
Senast: mikaela_98
·
Utrustning Jag har nu letat läääänge efter ett vanligt svart träns här i DK. Men det ska vara med bred nosgrimma och utan pullback. Här i DK är...
Svar
6
· Visningar
2 195
Senast: mily
·
Utrustning Hej Jag har en häst som bara leker med bettet när vi är ute och rider. Han tuggar och leker med tungan. Jag har ett tredelat bett. Nu...
Svar
6
· Visningar
3 042
Utrustning Hej!:) Jag skulle behöva ha er hjälp om vad ni tycker är passande färger på ryttare och hästs utrustning? :) Är inne på marinblått och...
Svar
9
· Visningar
1 527
Senast: Hæst
·
Utrustning behöver tips på märke/modell som passar ponny som är nätt,men lång i kroppen och inte har ngn märkbar manke...alltså väldigt rak...
Svar
18
· Visningar
7 238
Senast: Magica
·
Utrustning Jag ska investera i ett svart dressyrträns till min häst. Vilket tycker ni skulle passa honom? Inte så bra bild, men det är... 2
Svar
26
· Visningar
6 007
Senast: *tove*
·
Utrustning Då vi inte längre kör med båda hästarna i hästtransporten särskilt ofta, utan bara några gånger om året, har vi funderat på vilka... 2
Svar
23
· Visningar
7 443
Utrustning Jag tror jag har köpt 5 olika sorters regnställ i olika märken kvalite och prisklasser. Jag har även testat en rock. Samtliga läcker...
Svar
18
· Visningar
2 357
Senast: fiaskurken
·
Utrustning Jag börjar nu ge upp detta med bomlöst. Min häst har så pass rejäl manke att det är ursvårt att hitta något vettigt. Dock har jag ett...
Svar
7
· Visningar
2 310
Senast: Zilla3
·
K
Utrustning På något sätt är det som det går en viktgräns för ridning vid stl. 42. Jag behöver större! Var finns det? Jag är stor men en mycket... 2
Svar
22
· Visningar
9 261
Senast: sillysinta
·
Utrustning Mina armesadlar är utmärkta på mina hästar .Men ryttarnas ändor klarar dom inte ,är det någon som stoppat om eller lagt något mjukt ovanpå ?
Svar
1
· Visningar
705
Senast: svea
·
Utrustning NU återstår bara ett enda hinder att övervinna för att jag ska komma igång med ridningen igen :p - nya ridbyxor... Fast det är ju då... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 296
Utrustning Finns det någon som har Schockemöhle Transportskydd? vad tycker ni om dem? bilder? vilka färger finns de i? jag skulle vilja ha bruna...
Svar
6
· Visningar
2 068
Senast: Warrick
·
Utrustning Ni som har sadlar till salu just nu eller ni som nyss haft sadel till salu, hur har ni att sälja dem? Har det gått lätt eller har det... 2 3
Svar
53
· Visningar
9 850
Senast: Niela
·
Utrustning Då min gamla bil som drar över 1500kg med b-kort håller på att ge upp livsandarna så har jag ett bekymmer med att mitt 1500kg släp blir...
Svar
7
· Visningar
3 788
Senast: super
·
Utrustning Jag är ute efter att hitta modellen på en sadel av ett visst märke. Jag vet märket (Prestige) då den "loggan" syns men inte vilken...
Svar
1
· Visningar
2 282
Senast: smulan87
·
Utrustning Har en shettis som detta året ska ridas in. Och det där med liten ponny plutt och sadel har jag förstått inte är något vinnande koncept...
Svar
3
· Visningar
1 960
Senast: Monifa
·
G
Utrustning Någon som har eller har provat denna lättviktshjälm från börjes? Är den bekväm? Har du bild på den framifrån, så man ser det silvriga...
Svar
0
· Visningar
941
Senast: gordana
·
Utrustning Hej! Nu blir jag så fundersam... Jag vill köpa ett pa r carbon gel veredus benskydd till min häst, jag har hittat ett par svarta som...
Svar
6
· Visningar
2 027
Senast: Fullblod89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka