Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har Santa Cruz Celine rundbossa???? fler äldra sadlar som kan passa en svängd rygg som har rundbossa önskas tipps på. Bom vid. Om...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: -Remont-
·
Utrustning vad tycker du om wintec sadlarna? :) Vilka modeller har du erfarenhet av? :D
Svar
13
· Visningar
11 423
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Hoppla! Söker ett inte allt för dyrt brunt träns till min nya sadel, helst acchen eller pullargrimma, vore inte fel om man kunde köpa...
Svar
2
· Visningar
1 120
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Är det någon som hur detta täcke? Hur är det i tyget? Är det mjukt eller mer det där plastiga hårda? Och den nya rambo flughuvan, som...
Svar
1
· Visningar
1 121
Senast: Hench
·
Utrustning Provade hjälmar idag och kom hem utan :/ Hittade en prisvärd 400:- 57 satt illa över pannan med lätt tryck och 58 satt bekvämt men rörde...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: aprilmaj
·
E
Utrustning Då mitt sto är väldigt trång i munnen så får lätt sår i munnen! Detta ska då bero på tränset, sidostyckena osv som trycker emot! Då jag...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej Jag har en häst som har mycket manke, lång rak rygg och är tunn över ryggen, jag är ute efter en dressyrsadel till henne, då hon är...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: idala
·
Utrustning Hej! Undrar om någon kan berätta för mig vilken skilland det är mellan dom olika Amigo täckena, finns ju Mio, Hero m.m. Vilket är...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Taz
·
Utrustning hur gör ni för att få den gamla slitna utrustningen att glänsa lite extra på träning och tävling? när enkel rengörning inte hjälper på...
Svar
3
· Visningar
1 301
Senast: Nominous
·
Utrustning Hej! Jag behöver köpa nya ridstövlar och var och provade i en butik idag. Mountin Horse Richmond highrider kändes hårda i foten och...
Svar
4
· Visningar
2 180
Senast: Sibylla
·
N
Utrustning Letar bra fleecetäcke med hals, fast eller avtagbar. Gärna tjock, härligt tyg med kardborrespännen och med mag-gjordar. Någon som har...
Svar
16
· Visningar
1 957
Senast: Jempa
·
M
Utrustning Hur gammal får en ridhjälm vara och ändå räknas som säker? Vi har en ridhjälm som är ca 25 år gammal - är den fortfarande OK att...
Svar
14
· Visningar
7 706
Senast: Balahé
·
Utrustning Jag och sambon funderar på att köpa en nyare bil då vår s70 snart har gjort sitt. Vad har ni för åsikter om v50 som dragbil? Min... 2
Svar
21
· Visningar
9 297
Senast: Egonson_
·
Utrustning Sitter här och funderar någon som har något tips om hur man skulle kunna konstruera något som gör att en häst inte kan bita rejält på en...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: gylle
·
Utrustning Igår var ju ute efter att par nya ridbyxor, men det blev inte ett enda par. Varför? Jo för att alla satt som ett par trekvarsbyxor på...
Svar
19
· Visningar
4 903
Senast: Centaur
·
Utrustning Är harry dabbs o jaguar lika i sitt utförande gentemot hästryggen?
Svar
0
· Visningar
952
Senast: Zipp2010
·
Utrustning Jag ska byta ut mina befintliga tömkörningstömmar (de är för tunga och tjocka för mig) och köpa ett par från Tärnsjö. Tvekar mellan...
Svar
12
· Visningar
3 111
Senast: Sar
·
Utrustning Har kikat runt lite i gamla trådar som berör bocaj ridstövlar och hittat en massa positivt om dem:) Så nu vill jag höra om ni som...
Svar
2
· Visningar
1 310
Senast: Esterpuma
·
Utrustning Jag letar efter kombinationsträns i brunt läder (eller någon fräck färg), men andra material går också bra. Söker alltså ett träns som...
Svar
0
· Visningar
992
Senast: Djuranna
·
Utrustning Hoppas tråden hamnar rätt nu! :crazy: Ja min fråga är då hur ni förvarar era ryktgrejor. Det är något alla kan svara på, vare sig... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
10 985
Senast: Wippos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025