07.35 denna morgon

lady_vip

Trådstartare
lämnade Sessan jordelivet.. Efter 11 års runtflackande i detta land så fick hon ro...

Gud nåde den som säljer en sjuk häst...

Denna vackra lilla häst skulle inte ens fått bli vuxen, men fick nu leva 11 år med en skada som hon led så otroligt mycket av, då hon inte såg. Folk har varit så elaka mot henne och inte förstått, inte velat ta reda på vad hon led av. Varför inte ta sitt ansvar och befria henne från sitt lidande...?

Låt akdrig någon sälja en sjuk eller "knäpp" häst, det ligger kanske någon hemskt och gror, sedan kanske någon som jag får ta det hemska steget att ta livet att dem, något man inte alls vill.

//E
 
Usch ja, det är tragiskt att en häst ska behöva gå så länge och lida. Nu har hon det i alla fall bra där hon är och slipper allt lidande.

Lotta
 
va sorgligt! men bra gjort tycker jag! hon har de säkert bra nu!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
1 998
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 579
Senast: Roheryn
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 041
Senast: AbCdE
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 329
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp