Det går att rida dom tjusiga om dom är menlösa.. bara så du vet![]()
Bra poäng! Chatsis medryttare (min tränares mamma, 68 år gammal) sa att jag har ju redan ett svårt sto, varför skaffa ett till? Sant.
Men ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går att rida dom tjusiga om dom är menlösa.. bara så du vet![]()
Precis vad jag skulle sägaBra poäng! Chatsis medryttare (min tränares mamma, 68 år gammal) sa att jag har ju redan ett svårt sto, varför skaffa ett till? Sant.
Men ändå.
Bra poäng! Chatsis medryttare (min tränares mamma, 68 år gammal) sa att jag har ju redan ett svårt sto, varför skaffa ett till? Sant.
Men ändå.
Jag har absolut ingen aning om vad menlös betyder, så jag kan inte uttala mig om hurvida min valack är menlös!![]()
![]()
![]()
Menlös betyder samma sak som värnlös. Men tyvärr använder många det som en förkortning på meningslös.![]()
Menlös betyder samma sak som värnlös. Men tyvärr använder många det som en förkortning på meningslös.![]()
Bara i vissa betydelser betyder det värnlös . Som tex "menlösa barns dag" som vi uppmärksammar kalendermässigt . Tillsammans med räkmackans dag och väldigt många andra ämnesdagar i kalendern ...Menlös betyder samma sak som värnlös. Men tyvärr använder många det som en förkortning på meningslös.![]()