Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Novali01 Träningen var inte i vårt ridhus utan på en annan ridskola. Dom har fixat underlaget där nu men just på träningen var det horribelt. I vårt ridhus är problemet tvärtom. Underlaget har flyttat och satt sig, stor del av problemet är såklart att det är dåligt skött. På våra kortsidor är det så lite sand att stenmjölet är framme och det är vad en rider på... Att rida en korrekt hörnpassering går inte heller för det är upp för en backe och ner i djupet.
Jag har självklart tjatat om att det måste fixas, i två månader. Och typ i januari blir det förhoppningsvis gjort nåt åt det.
Det mest spännande är att det ALLTID är ickeridande människor som ska bestämma sånt här? De fattar ju inte hur dåligt det är och hur mycket skada hästarna tar av det. Helt otroligt att det är så utbrett över hela landet.
Och @stjarnfrugt kommunala verksamheter ska vi inte tala om, jag jobbar i sån, de har ju aldrig nån kunskap om det de ska besluta om så det är klart att det blir som det blir då.
Jag skrittade ut ett pass på 70 min.Hade pulsmätaren på, men den ville inte fungera. Det blev en skön tur i alla fall och riktigt bra underlag (lagom med is). Men nu regnar det så isen blir väl till sörja.
![]()
Min (dvs. min manns) pulsmätare fungerar bäst om hästen är blöt eller svettig, så det brukar vara svårt att få den att fungera om man endast skrittar.... Kan vara det som var problem med din med, kanske?
Det mest spännande är att det ALLTID är ickeridande människor som ska bestämma sånt här? De fattar ju inte hur dåligt det är och hur mycket skada hästarna tar av det. Helt otroligt att det är så utbrett över hela landet.
Och @stjarnfrugt kommunala verksamheter ska vi inte tala om, jag jobbar i sån, de har ju aldrig nån kunskap om det de ska besluta om så det är klart att det blir som det blir då.