@sorbifolia Jag har precis varit iväg på min jultradition. En barbackatur!
Ariel var lite småfjantig i början, men sedan kunde vi rida i alla gångarter. 
God Jul alla 07 or!

God Jul alla 07 or!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@oxo Min häst kommer att tillhöra kategorin "lite mindre häst" med sina 155 cm. Kommer passa mig utmärkt. Det är ett sto född 2012, inriden i alla gångarter men inget mer. Ska bli mkt spännande men tyvärr ser jag ingen 12-tråd här så kanske måste vi hålla till här då med storsyrran![]()
![]()
@oxo Min häst kommer att tillhöra kategorin "lite mindre häst" med sina 155 cm. Kommer passa mig utmärkt. Det är ett sto född 2012, inriden i alla gångarter men inget mer. Ska bli mkt spännande men tyvärr ser jag ingen 12-tråd här så kanske måste vi hålla till här då med storsyrran![]()
![]()
De flesta har väl lite mindre hästar här?förutom typ @sommarminne
Divan hälsar att hon är strax över 170 och vill inte kallas mindre häst
Idag tänkte jag och syrran rida ut men det blåser typ storm med byar på 18 m/s så vi får väl se hur det blir med det![]()
Min va 168 som 4 åring, så är nog runt 170 cm nu.De flesta har väl lite mindre hästar här?förutom typ @sommarminne
@Gabby_Ossi jag har trott Bruce är minst 170 - ser så stor och högrest ut på bild/film
Min 00 och 07 är bägge 170 .
Men nu är 07 såld![]()
Ja det måste vara slutsatsen - har som sagt trott Bruce var superstorDet är Gaby, hon är ju pytteliten![]()