Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kanske har lyckats få hem sin nya stjärna?Vart har @stjarnfrugt tagit vägen?
Kass film på min lilla Lunkentuss från igår!
Hon är ju inte snabbast i landet direkt, men helt ok för mig just nu när jag behöver komma igång igen. Hon lyckas även riva det lägsta hindret av alla, orka liksom.
Håller med. Jag klev upp tidigt i morse för att hinna rida ute i snön innan lyxhästen fick massage vid 10 tiden. I morgon ska hon inte gå med ryttare och på torsdag blir de snöridning igen. Torsdag kväll åker jag nämligen till Thailand i 2 veckor och när jag kommer tillbaka kanske snön försvunnit. Att få rida i orörd snö är svårslaget.@Kirre Klart man rider i fluffig snö om man har möjlighet!!heart
Håller med. Jag klev upp tidigt i morse för att hinna rida ute i snön innan lyxhästen fick massage vid 10 tiden. I morgon ska hon inte gå med ryttare och på torsdag blir de snöridning igen. Torsdag kväll åker jag nämligen till Thailand i 2 veckor och när jag kommer tillbaka kanske snön försvunnit. Att få rida i orörd snö är svårslaget.![]()