@Charlotte1975 Du sammanfattar ungefär allt jag ogillar med semester (fattas bara en magsjuka
). Förstår verkligen din frustration! Hoppas att hovis kan komma ut direkt på måndag
. ....och kul med pingviner iaf
!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör man inte. Jag trodde mitt brutala missnöje framgått i den här tråden under året?![]()
.
Hur har du satt fast de? Hur blir de på baksidan?@sommarminne Haha, ja härma på! Beställde från GJ Gravyr, kostade 70:- för en skylt, väl värt det!
@Fiorano åh jag dog tränsdöden!!!! guuud va snyggt med namnskylten. är de ok om jag härmas?
@stjarnfrugt Haha jag lovar att byta ut namnet
Natten i nya stallet verkar ha gått väldigt bra och nu innan jag åkte hem så stod han och valacken i stallet och åt ur samma höhög vilket givetvis värme hjärtat.
Märkte dock redan idag på morgon att han blev lite upprörd när dom andra gick ut innan honom så det blir väl till att börja med att vara ensam ganska omgående så de inte blir något problem. Ni som flyttat era hästar innan. Hur brukar dom va i just de avseendet?