@Maja_Kandi håller tummen för att de inte blir ngt allvarligt. Man ska inte ha ston, har sagt de många gånger. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Maja_Kandi usch och fy! det där är verkligen min fasa vid ihopsläpp. Måste ni ha dom broddade? Vi broddade av iallafall bak för att försöka minska risken för skador och alla hade skydd på sig men med dom höga sparkarna du beskriver hade ju de inte hjälp.Ston! Hoppas de inte blir för allvarliga skador nu bara
![]()
Men åh vad tråkigtNej tyvärr går det inte, vi hade tänkt brodda ur men det är blankis överallt här så då hade de garanterat fläkt sig istället, pest eller kolera...Hade det bara fått fortsätta vara vinter så hade det ju varit lugnt, massa härlig snö är det bra fäste i, men på ren is... Vi funderade på att linda bakbenen men då hade de väl fastnat med brodd istället och det hade ju varit en än värre katastrof. Återigen, pest eller kolera... Jag bara hoppas att hennes häst inte fick nån allvarlig smäll på benet och att min kan kissa normalt. Hennes gav ju efter och har backat undan när Queenie går emot henne så nu hoppas jag verkligen att det värsta är över... Fy fan.
@stjarnfrugt
Ja idiotsparka var verkligen rätt uttryck. De stod helt enkelt bara och matade sparkar mot varann... Så djävulskt onödigt! Ang hoppningen så hoppas jag att nån tjej ska kunna tävla henne i ponnyklasser så att hon får chansen att plocka lite placeringar. Hon gled ju över 125 utan att vifta på örat så själva höjden är inget problem.
@Charlotte1975
Ja alltså, valacker är verkligen så mycket enklare... Alla jag haft har bara backat och funnit sig i situationen. Men ston... Sjukt drygt med kliniken för dig också. Som du säger är det ju ett himla meckande bara att ta sig iväg. Usch.
@Maja_Kandi fy vad jobbigt
Precis som du säger -ston kan vara riktigt jävliga och slutar liksom inte , sällan sånt händer med valacker i jämförelse ... Hoppas det ändå inte blivit några större skador för någon av erdet finns ingen möjlighet att ha dem i hagar bredvid varandra ett tag så ni slipper broddar osv ? Å andra sidan nu när ni ändå släppt ihop och det lugnat sig lite är det kanske bättre att ha is i magen en stund .
Tyvärr är det ju pga isen helt omöjligt att få ner nånting liknande stolpar i backen... Vi diskuterade fram och tillbaka hur vi skulle göra om dom inte gav sig, men nu verkar det ju som att Queenie vann rond ett så jag hoppas de kan lugna sig med det. Senare idag har det varit lugnt *peppar peppar* och B har backat undan för Q. Kan bara hoppas att det fortsätter så...
Kl
Ponnyn fick komma in och pysslas om lite tidigare. Såret i vulvan såg redan lite bättre ut så jag hoppas att det läker bra. Det andra är mest ytliga rivsår. När hon kom in i boxen kissade hon direkt, ååååh vad lättad jag blev! Inte såg det ut som att hon tyckte det var skönt direkt men det GICK ju iaf! Har bild på det men det kanske inte är så lämpligt att lägga ut.![]()