Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påtal om täcken. Hur är HWs täcken med halvhals i storlek? Jag behöver också köpa nytt vintertäcke men tänkte vänta till GHS så nu hoppas jag på att vädret håller sig för ponnyn har tagit över alla tjocka täcken.
Jag har ett Amigo Wug, och som jag skrev tidigare i tråden till @mackan, så är det tajt i bogpartiet och skaver manen i halvhalsen. Går heller inte jättemkt ner på sidorna, men har bra passform i övrigt. På en häst med nättare bringa och hals skulle det antagligen vara super. Bra yttertyg. Men betydligt mindre rymligt än Amigo Bravo.
Har även provat Rhino Wug men det var ännu tajtare i bogen och gick inte alls. Har tyvärr inte provat nåt Rambo Wug.
Sen har jag ett Rambo heavy innetäcke som sitter kanonbra men det är för varmtDivan är väldigt varmblodig av sig. Funderar på om jag ska sälja det istället.
@stjarnfrugt Divan kan vila hur länge som helst utan att vara ett problem när man börjar rida men får hon ta över under en längre period och komma undan med grejer, så som under min semester, blir hon vidrig. Nästa semester så ställer jag av henne
.
Jag har ett Amigo Wug, och som jag skrev tidigare i tråden till @mackan, så är det tajt i bogpartiet och skaver manen i halvhalsen. Går heller inte jättemkt ner på sidorna, men har bra passform i övrigt. På en häst med nättare bringa och hals skulle det antagligen vara super. Bra yttertyg. Men betydligt mindre rymligt än Amigo Bravo.
Har även provat Rhino Wug men det var ännu tajtare i bogen och gick inte alls. Har tyvärr inte provat nåt Rambo Wug.
Jepp precis och jag är tacksam för den redovisningen
@oxo jag köper typ uteslutande HW sista årtiondet och eftersom amigo wug var ny som serie och @stjarnfrugt provat det var det guld att få respons. Utöver den serien så kan jag de andra och som sagt, rhino wug serien passar inte lite kraftigare hästar alls i min erf, och då har jag inte ngn jättebiff jmf med många andra, även om min är förhållandevis krallig ffa för att vara fullblod men ändå tycker jag det är snålt i bogen och kort på sidorna i rhino wug serien , jmf med amigo bravo och Rambo som bägge är mer rymliga och passar min suveränt . Rambo serien är ytterligare rymligare än amigo bravo serien i regel.
Shires iallafall de jag haft tidigare år är bra täcken och iallafall då var de stora i storlekarna jmf med många andra märken men vet inte hur de ev förändrats och är nu ...
Vet inte, jag hade några WB också för typ 10 år sen och tyckte de var svintrånga i bogen, det i kombo med att de inte har bogveck gjorde att jag avskrev dem för gott sen ....Men så WB är alltså ganska stora i bogarna? Queenie är väldigt nätt så det måste vara rakt motsatt för hennes del.![]()
Men så WB är alltså ganska stora i bogarna? Queenie är väldigt nätt så det måste vara rakt motsatt för hennes del.![]()