Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen vette fan om jag vågar rida i Flyinge även om såret har läkt, har fått starttid precis före @fio!![]()
Vad ni är coola du och din häst!
Nä @Novali01 JAG är iallafall fullt medveten om att jag måste hålla undan för den bakom om det strular till sig.
minns en dåre ett år som hade haft massa stopp på vägen och INTE kollade bakåt.. hon hade precis fått ett stopp på en spets precis när jag kom farandes och då väljer människan att rida an IGEN och sen ramlade hon av precis framför näsan på migfy satan vad förbannad jag blev.. adrenalinet pumpade som bekant.. och jag ska inte skriva här de ramsor som uttalade sig.
@Marvin Superfina bilder och Chatsi är som vanligt helt galet blank! Hade jag haft fio bakom mig i terrängen hade jag inte vågat göra annat än att rida för kung och fosterland, så är kanske inte en helt dålig sak för er heller.
Ja, de är helt hopplöst. På nätterna är de dessutom fortfarande rätt kallt. Min går med 100 gr Rambo just nu.Alltså aprilväder och täcken. Suck. Ena stunden +15 och sol en kvart senare +7 och hagelskur. Hur en än gör blir det fel täcken eller naket i regn. Mutter.