Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Kan säga att det inte alltid ser ut så där och det är inte hela filmen som är med. Men en hyfsad minut får duga. Hoppas på fem drygt om en vecka då vi ska tävla. Som jag skrev i dressyrsnackistråden är det lika bra att kasta sig ut och miljöträna innan jag hinner bygga upp några förväntningar.. Roligt också att jag sa till NB i onsdags att jag hade sitsångest ffa för skänklarna hon svarade med att de såg inte så farliga ut, och sen tänkte vi inte mer på dem (mer än att jag ska vara kvick, få effekt och sen vara mjuk). Antar att det handlar om prioritering?@Amanda_F Först nu har jag kunnat titta på filmen från programridningen. Superfint! Gud vad glad jag hade varit om det såg ut sådär när jag red, nu drygt 3 år efter jag köpte min![]()
Z levde också rövare när vi närmade oss hemma-gården. Det som funkade bäst var att låta honom stå kvar i trailern ett tag hemma på gården. Han var så dum att han var full i sår på frambenet och har lyckats öppna skötardörren under färd. Nu lindas han dubbelt och har skydd men lugnare är han inte alltidÄr verkligen kul att läsa om alla som ligger i och tränar
Min pollen har fått ta de lite lugnt nu några dagar efter tävlingen och igår va vi ute i skogen och idag åkte vi till ridbana och red. Regnade precis innan vi skulle rida och det blåste så sjukt kallt så de kändes som att de tog lite tid att bli varm i kroppen. Jobbade massor på lösgjordheten idag. Skålade ur sidorna ganska ordentligt och flyttade in och ut på volter och va noga med att försöka få ihop honom ordentligt. Jobbigt men väldigt nyttigt!
Blev jäkligt lack på min pollen idag på vägen hem sen. Han gjorde likadant på andra stället att han levde rövare i släpet när vi lämnar gården och närmar oss hem. Resten av tiden sköter han sig men idag tog verkligen tålamodet slut. Blir tokig när han ska sparka och veva där bak. Har vid ett par tillfällen åkt förbi hemma bara för att inte ge honom att vi stannar när han håller på men de verkar inte hjälpa för vi måste ju åka hem
. Insåg idag att jag inte får reta upp mig utan bara ignorera men de är svårt! Trodde faktiskt att detta skulle bli bättre ju mer vi åkte men de blir nästan värre nu när vi oftast åker till samma ställe med.
Z levde också rövare när vi närmade oss hemma-gården. Det som funkade bäst var att låta honom stå kvar i trailern ett tag hemma på gården. Han var så dum att han var full i sår på frambenet och har lyckats öppna skötardörren under färd. Nu lindas han dubbelt och har skydd men lugnare är han inte alltid![]()
Vi har provat allt. Till sist stoppade jag in min kompis i trailern en bit innan där han brukar börja och hon sa att det var för att han kollade ut och såg var han var. Jag kör som vanligt om än lite långsammare eftersom det inte känns säkert med en häst som galopperar i trailern... Det stämmer fö bra med att han två gånger har åkt i andra transporter och då hållit sig lugn. Ena gången var en henra med skötardörren på andra sidan = han kunde inte få uppmärksamhet då höll han sig lugn. Andra gången var det ett star utan fönster och då var han också lugn... Hans ägare borde kanske byta trailer?Jag ska testa att låta honom stå kvar en stund framöver och se hur de hjälper. Men hur kör du när han håller på? Jag tycker jag blir så himla osäker på om jag ska gasa eller bromsa. Långsamt eller fort. Ja du fattar![]()
@cirkus va spännande!!! Va är de för stam på stoet och vad är de för hingst? Hoppas på massor av bilder på söt följs snart då![]()