Sv: 08:orna!

då håller vi tummarna. :-) vi har debutant på Solvalla onsdag. On track Hilda. Sen ny start för Piraten veckan efter på Solvalla. Får väl se om han duger i hufudstaden. . ;)
 
Sv: 08:orna!

Visade sig att han dög rätt bra även på Sovalla. :-) Krossade dem via dödens och 15 2000m . Han är bra den här killen :laugh:
 
Sv: 08:orna!

Grattis, så kul!
Da Vinci fick inte visa nåt vad han dög till tyvärr. Såg rullig ut redan i provstarten och galopperade sedan. Verkade inte fräsh.
 
Sv: 08:orna!

Min lilla Prins ( Rise and Rule) har fått en senskidegalla som han är halt av och prognosen är inte så bra :(

Bruce Boko ser kanonfin ut och East Laday får nog kastreras...dock ska dom vara starklara i maj om inget annat konstigt händer.
 
Sv: 08:orna!

G för Hilda i starten igen på gävle... bra upphämtning igen o var väl lite "stallskrik". Rankad sist i prog o stod väl i dryga 4ggr pengarna. Hade ju visat 15.5 1200m o 14 1000m efter g på solvalla tydligen. Så spelarna var mer pålästa...fast hjälpte tyvärr inte den här gången. Vi laddar om o tar dem nästa gång istället :-) Piraten fick ta över ledningen o vann lätt efter 12.6 sista 500. Ser ut som han lufsar än tycker jag.. håller den här ihop så tror jag han kommer bli ruskig som 4-åring. Kontes fick lämna strömbergs stall, är lite liten o ligger efter så känslan är nog att hon inte håller måttet riktigt. Men vi låter henne växa till sig så får vi se.. Mosquito ser ut som en stjärna, fast är lat. Går runt 25 2640 för dagen o drar inte en pust efter. Siktar på debut i början av Maj på rättvik. Men blir mer som ett snabbjobb för att slippa kvala. Gränsen går vid 11e maj. ( kvalade o startade som 2 åring i Estland)
 
Sv: 08:orna!

Grattis till segern!

*kl*
Alfas Domino blev trea idag, efter att ha gått rätt långt i dödens. Klart godkänt.
 
Sv: 08:orna!

*Kl

Skolade vara tva igar.
Travaren gick 2.00 med jamnt tempo och var fin. La kak pa henne forsta gangen i ar pa varmningen och den hangde och slangde i "loppet" sen.

Passgangaren gick 2.02 med en snabb sista 400.

Blir troligtvis kval om en tio dagar ungefar.
 
Sv: 08:orna!

Kvalade damerna idag.
Stora tjejen travade latt 1.59,3 med sista 400 pa 28,2.
Passgangaren gick 1.59 med sista 400 pa 28,1. Tyvarr med en galopp och en ful hovbold som sprack upp. Blir till att laka upp foten och komma igen med henne.
 
Sv: 08:orna!

Grattis, han var riktigt bra!
Äsch att han inte blev rixhäst, dom hade legat bra till då.

Kan väl uppdatera att Rappis är såld, dom nya ägarna är nöjda med honom.
 
Sv: 08:orna!

Både Diamond och Domino är anmälda till Vårfavoriten på Solvalla på onsdag.
 
Sv: 08:orna!

Jag har visst glömt att uppdatera lite ...
Diamond blev sexa och Domino fyra i Vårfavoriten. Domino gjorde dock en heroisk insats som tappade 100 meter på en galopp i börjana av loppet och kom som en raket på slutet.

På söndag startar Domino i Treåringseliten, så nu behöver vi hjälp med tumhållning!

Da Vinci har gjort ytterligare en start där han var väldigt spänd och slutade som sexa, så numera är han förvandlad till valack. Knips knips. :D
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
1 672
Senast: Shixle
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 768
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp