Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade anmält till premie men det blev inget annat kallblod som skulle vara med. Vill att dom ska springa tillsammans så dom tycker det är roligt att springa på banan.
Får fortsätta anmäla och hoppas att nån annan ska ut.
Matte varan idag och hon ar 159 fram och 161 bak. Fortfarande massor va vaxande kvar sa hon kommer bli en rejal tjej!
Har tranat i 1.39 so far - latt som en platt.
Vart inne pa banan och bekantat sig en gang da vi blivit varnade om att familjen ar nervos. Aldrig sett en hast som alskade allt runtikring sa mycket!
Tyvarr ar hon langt efter arskullen men vi har inte brattom. Gav henne rejalt med ledigt i vintras da hon vuxit massor bade pa hojden och bredden.
Wow......å jag körde 44 med min idag och är jättenöjd ...
Men är man 167 i manken så är det kanske bra att ha en snäll matte......dock har han VÄLDIGT lätt för sig och det är jag som fegar....inte hästen
Diamond är å andra sidan lite liten, så det är klart att det är ju lite lättare då.
Jag tror dessutom att det i de allra flesta fallen är bättre att vänta med start till treårssäsongen.
Men våran lilla 08 är lite småseg av sig Hon gick rekord häromdan på banan.. 2.52 :P haha.. Men hon sköter sig och är inte alls trött efteråt så det handlar bara om att hon ska fatta vad hon ska göra. Sänker sig hela tiden. Så jag hoppas på att de blir premie för henne också. Är väl lite bortskämd med hennes storasyster som allt gick som på räls med. Men poletten ramlar väl ner nångång
Våran Lövabos Elias gick godkänt premielopp för ca 4 veckor sen.
Inte så bra tid men det var faktiskt första gången han sprang rätvarv på banan.
Å det var lääääskigt
Hästnyheter Jag har också fått fel tid registrerat på omhoppningen för en hel del år sedan. Domaren var absolut inte intresserad av att se på filmen...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...