Bukefalos 28 år!

Victoria och Daniel byter namn på prins Oscar - han ska nu heta prins Kent. Det var ju uppenbart men ändå rätt roligt.

Sedan skrev Bokbabbel att ny forskning gör att EU kommer att förbjuda e-böcker, och Månpocket att man från och med nu kommer att få sprätta sina egna pocketböcker (sprättverktyg kommer att säljas i bokhandeln).

Men det roligaste var från Akademibokhandeln Center Syd - Erik Haag kontrar Martinas bok:

12524371_1762456307306596_5724607223984489533_n_56fe1dd4e087c339a89944b4.jpg


Naturligtvis också mycket uppenbart, men jag tyckte att det var riktigt kul!
 
Om det är någon som är sugen på att skaffa katt så har Webhallen börjat med Cat in a Box, ett revolutionerande samarbete med lokala katthem. Finns flera fynd där, fast jag tycker att Attila är dyr med tanke på att han är kartongskadad...
 
Om det är någon som är sugen på att skaffa katt så har Webhallen börjat med Cat in a Box, ett revolutionerande samarbete med lokala katthem. Finns flera fynd där, fast jag tycker att Attila är dyr med tanke på att han är kartongskadad...

Försökte köpa Attila
Din order innehåller produkter som inte finns i lager. Ordern skickas/kan hämtas när samtliga produkter har inkommit till vårt lager. Leveranstiden är beroende av våra leverantörer och deras lagersaldon och kan därför inte fastställas just nu.

:cry:
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev precis lurad av Liseberg/Grand Curiosa Hotell på Instagram :D De ska införa en gratis rumstyp sponsrad av olika företag. Mitt...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 745
Senast: Halcyon
·
Tjatter Byggmax byter namn till Gunnars Byggnetto pga 30-års jubileet :D...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 354
Senast: mysboll
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 479
Juridik & Ekonomi Äntligen ställde vi av vår Plåtis över vintern och ska då slippa (hela?) fordonsskatten. Detta gjorde vi bara häromdagen, i december...
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommartoffel
  • Melatonin
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp