Det där är dock inte ett aprilskämt vad jag vet. Men det är inte unicorn som i enhörning utan det är ett sorts begrepp :)
Den finns dock inte på kau.se och poängintervallet 7,5-240 ska nog indikera orimlighet...

Enligt wiki så är unicorn namnet på ett släkte av dansspindlar. Är det sådana man ska förda upp? :D
 
Den finns dock inte på kau.se och poängintervallet 7,5-240 ska nog indikera orimlighet...

Enligt wiki så är unicorn namnet på ett släkte av dansspindlar. Är det sådana man ska förda upp? :D
Går du in på länken på bilden och söker på det så kommer det upp information om det där. Intervallet är för att det inte är en specifik kurs utan flera olika kurser som omfattas av det begreppet.
 
Den finns dock inte på kau.se och poängintervallet 7,5-240 ska nog indikera orimlighet...

Enligt wiki så är unicorn namnet på ett släkte av dansspindlar. Är det sådana man ska förda upp? :D
Hittade detta på KAU:

"... Det här är ett fiktivt yrke - men nedan hittar du utbildningar som kan hjälpa dig att nå just ditt mål.

PS. Unicorn är ett ekonomiskt begrepp myntat av Aileen Lee och betecknar ett nystartat företag som värderas till över en miljard USD."

Personligen föredrar jag nog ett sådant slags unicorn framför spindlarna :D
 
Går du in på länken på bilden och söker på det så kommer det upp information om det där. Intervallet är för att det inte är en specifik kurs utan flera olika kurser som omfattas av det begreppet.
Hittade detta på KAU:

"... Det här är ett fiktivt yrke - men nedan hittar du utbildningar som kan hjälpa dig att nå just ditt mål.

PS. Unicorn är ett ekonomiskt begrepp myntat av Aileen Lee och betecknar ett nystartat företag som värderas till över en miljard USD."

Personligen föredrar jag nog ett sådant slags unicorn framför spindlarna :D
Ja, så då finns ju inte utbildningen.
Oavsett om det var ett vanligt reklamskämt snarare än ett aprilskämt.

(Jag skulle nog ändå tycka spindlarna var intressantare. Men befarar dålig arbetsmarknad)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev precis lurad av Liseberg/Grand Curiosa Hotell på Instagram :D De ska införa en gratis rumstyp sponsrad av olika företag. Mitt...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 670
Senast: Halcyon
·
  • Artikel
Hästnyheter Idag är det ju första april och vi på Hippsons redaktion har samlat de bästa hästiga aprilskämten vi kunde hitta i år. Har vi missat något?
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Gunnar
·
Tjatter Byggmax byter namn till Gunnars Byggnetto pga 30-års jubileet :D...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 223
Senast: mysboll
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp