B91C5504-F523-4C68-B751-7583E4568071.webp

Även en statlig myndighet kan försöka skämta till det lite, från intranätet idag:

Särskild coronauppdatering 1 april

"Nya regler för Skypemöten från hemmet.

Det har kommit till myndighetens kännedom att vissa medarbetare endast klätt sig anständigt på överkroppen när de haft Skypemöten från hemmet, vilket skapat mindre angenäma situationer när medarbetarna gått för att hämta material i anslutning till mötet. Myndigheten har därför beslutat att det åligger varje chef att varje morgon ringa upp sina medarbetare för att göra en klädinspektion, där varje medarbetare får visa upp hela sin klädsel."

Liknande trådar

Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 203
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter VR-glasögon för hästar, AI-lösning för stallsysslor och en ridhjälm för varje tillfälle. Så här första april finns en tradition av att...
Svar
0
· Visningar
78
Senast: Gunnar
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
51
· Visningar
1 516
Tjatter Jag blev precis lurad av Liseberg/Grand Curiosa Hotell på Instagram :D De ska införa en gratis rumstyp sponsrad av olika företag. Mitt... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 457
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka