Sv: 10
rna del 3
Vad kul att han skötte sig så fint vid skoningen, det är så himla kul när dom sköter sig.
Det låter även klokt med beslutet ni tagit om skorna
cirkus
Säger som alla andra, tur att sambon hittade dig och att han agerade så pass snabbt som han gjorde.
Hoppas du mår bättre snart!
Sen lite kl.
Igår var jag ut på en härlig promenad med båda mina små, jag vet att jag sa att det kommer inte ske en gång till med båda samtidigt men kl hann bli så sent igår när jag åkte ut så jag tog med båda och det gick ruskigt bra
Miraz blir alltid lika glad när hon får följa med så det känns extra kul att få börja med henne nu. Dessutom lite mer allvarligt än innan när jag mer testa mig fram med tömkörning dom 5-6ggr jag hann med.
Även här märktes det markant på hennes gång med känslighet i hovarna när vi var ut. Som ni vet så är det grusvägar överallt i princip så det är omöjligt på vissa ställen att ta sig fram då, hon går väääääldigt sakta och försiktigt som man kan förstå.
Men dom ggr som vid åkrarna då blev hon en helt annan häst, travade och var väldigt positiv med fint tempo framåt.
Men jag har nästan beslutat helt för att inte sko henne, utan hellre köpa sådana där boots man kan dra på henne vid dessa tillfällen. Under vintern kommer hon inte direkt behöva några heller framför allt vid vilan i december och ev även januari.
Har idag även varit iväg och hämtat en slit och slängsadel enligt mig. Men helt OK sadel såklart.
Kanske en aningen litet i sätet när jag såg den irl

Men det får gå, haha
Får se om den ens ligger an på henne, på bilderna såg det ut som det men när jag väl såg den så blev jag osäker.. Den var inte alls dyr så skit samma!
Ska testa den imorgon, ska även då ta mig en liten promenad med henne, ev bort till banan om den är ledig