Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses! Tror inte att jag skulle ha pallat ta transporten varje gång jag skulle rida. Blir trött bara av att tänka på det
När jag jobbar dag så åker jag hemifrån vid 7 sen direkt från jobbet till stallet och kommer hem igen mellan 20-22 beroende på om båda hästarna ska ridas. När jag jobbar kväll och natt är det lite mer ledig tid iaf
En liten bild på pälsklingen alldeles efter passet
Och med risk för att bli halshuggen en liten film. Tredje gången uppsutten hoppning och feg tant på ryggen. Och ja! Jag måste skaffa ordentlig sport-bh Eller så får jag linda dom
http://instagram.com/p/nvbyW0iKzR/
Jösses som hon hoppar! Så kul! Kan mamman hoppa också? Hoppas det kan komma lite hopp från Rosevelt iaf... Mamman till min hoppar hellre än bra Vad har du för planer för henne? Hur mkt rider/hoppar du henne själv?
Här kommer en film från gårdagens hoppning, inklusive "kraschen" i oxern.. ser ut lite som om hon inte kunde bestämma sig för om hon skulle hoppa eller inte. Hon var som sagt inte riktigt fokuserad till andra rundan och piloten fick inte riktigt igång henne. Men nu har vi lärt oss det till nästa gång, väcka hästen igen innan vi börjar hoppa. Jag är supernöjd över hur hon skötte sig på bortaplan!
Tyvärr så tog minnet på mobilen slut under första rundan på 70cm, så där är bara början med. Andra rundan ligger på 90cm