Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gläds med er, @Catrool och @Royal som åter rider era fina hästar. Så fin Maltes är i formen, @Catrool. Det är inte det lättaste att få den typen av häst att stretcha i låg form. Du ser ut att rida honom väldigt trevligt.
@Molin, det är kul att du skriver på! Alltid roligt att läsa om era framsteg. Stora som små.
Vad tuff du är, @KrullTroll. Bara tävling är ju nog (tycker jag) och så all extra "kalabalik" på det som herr Våd bjöd på. Ja, jösses.Jag skulle legat i chock en vecka efter en sådan dag. Men inte du inte!
Alltså, @fritz_92 och @Lovise, era hästar går ju från klarhet till klarhet! Härligt och inspirerande att se.
Och tack för uppdateringen om Hugo, @Aionee. Han börjar verkligen biffa på sig. Kul att han och din mamma funnit varandra också. Mindre kul med skinndlådda händer, dock. Usch och aj.
Jag har fortsatt igångsättningen av min donna med mestadels tömkörning samt uteritter barbacka. Vi har stretchat lite och knådat med arnika på bogparti och länd också. Men det behövdes bara ett par dagar efter att hon var så ökig och tråck sist. Efter det har hon känts loss och framåt. Så det var nog mest låsningar efter hovbölden och boxvilan som behövdes fortsättas att jobbas loss. Det blev lite sämre innan det blev bättre, liksom. Men del i sak har givetvis sadeln som åkt fram och och låst bogpartiet något.
När jag tittar på foton från i höstas så åkte ju sadeln fram ordentligt på "betesmusklerna"och nu är fröken dels lite rund och dels har hon musklat på sig, så den ligger inte optimalt utan åker fram lite grann.
Morgondagens projekt blir att rota fram svanskappan och se om vi klarar oss med den till efter sommaren när tillväxtperioden är över. Det känns inte som om det är någon idé att byta sadel innan dess om jag inte ovillkorligen måste eftersom hon växer som ogräs...
Idag på mors dag, fick jag världens bästa present av mina gossar; de följde med till stallet frivilligt och fotade när jag red.![]()
Därför blev det ett pass på banan med sadel, dagen till ära. Jag lägger in några foton från datorn senare.
Några av pojkarnas foton av dagens mors dag-pass:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@KrullTroll och ni andra som bor nära ft- banan i Hajjerna, vad händer där nu?
Jag har oxå hört nått om att den inte skulle öppna i vår@KrullTroll och ni andra som bor nära ft- banan i Hajjerna, vad händer där nu?